Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään alle 1vuotiasta joka olisi kuollut pudottuaan hoitopöydältä yms?

Vierailija
25.11.2005 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuullu että kukaan olisi siihen kuollut, mutta jos menet vauva-puolelle niin sielä on paaaljon äitejä joilla lapsi pudonnut (eikä koskaan syy ole heissä -he vaan jättää lapsen vartioimatta).

Vierailija
2/4 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kultani heitti alle 1vuotiaana voltin pinnasängystä yhtenä aamuna, mutta mitään traumaa ei ole jäänyt.

Kesällä (nyt 4v) enkeli oli yökylässä isovanhemmilla ja oli pudonnut sängystä yöllä ja solisluuhun tuli murtuma. 3päivää oli kotihoidossa, mutta sen jälkeen meno jatkui normaalina. Ei mitään tukia, taikka muita hoitoja. Syliin vaan ei saanut nostaa 2viikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammas lohkesi iltapuuroa syödessä joko pöydän reunaan tai lautasen reunaan, kun rupes heilumaan siinä tuolissaan.

Monta kuhmua ja mustelmaa kerrinnyt jo tulemaan, mutta pahinta vasta odottelen.

Tietenkin jos suoraan päälleen tippuu voi henki lähteä, mutta muuten lapset kaatuu/tippuu kuin humalaiset rennon letkeesti.

Vierailija
4/4 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapainoa, mutta sitten kävi kops. Onneksi on nykyään jo taitava ja ei kauheasti enää lentele. Olen tottakai yrittänyt vartioida ja varoa, mutta ei kotia voi ihan pehmustehuoneeksikaan rakentaa ja itse olla jatkuvasti 20 cm:n päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän