Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pienirintainen nainen on kuin auto ilman renkaita.

Vierailija
02.08.2012 |

Nainen jolla on tyyliin A-75 rintaliivit on kuin auto ilman renkaita. Naiset joilla ei ole kunnon rintoja näyttävät lähinnä pojilta vartalossaan. Rintojen ei tarvitse olla mitkään melonit, mutta kyllä ne naisilla täytyy olla. Onneksi sellaiset voi ostaa vaikka Tallinasta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli avauksesi pointti?

Terveisin auto ilman renkaita. 75A:ssa jää minulla vielä tyhjää tilaa, mitäs siihen sanot.

Vierailija
2/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tykkää pienirintaisista naisista, niin tykkää varmaan Pohjois-Korealaisisa urheilijoista ja pitää heitä kauniina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista tv-sarjoista huomaa, että ihmisillä on ollut persoonallisia kasvoja ja persoonallisia vartaloita. Järkyttävää tusinatavaraa nämä nykyiset laatuvaatimukset. Näyttelijättäret ja mallit muistuttavat toisiaan, tavikset perässä.

Vierailija
4/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni onkin itse Aasiasta kotoisin ja tykkää pienistä rinnoistani, jotka raskauksien ja imetysten jälkeenkin ovat kiinteät ja pystyt. Kun on kapea vyötärö ja kauniit kaaret lantiolla, pienet rinnat näyttävät sopusuhtaisilta. Enemmän tuo on kyllä peffa- kuin tissimiehiä...

Vierailija
5/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kanootti ilman melaa?

Vierailija
6/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sellaisella voi soutaa!

ja isomahainen äijä on kuin kolariromu, josta on airbag pamahtanut auki.

sellasellakaan ei tod. viitti ajaa

Vierailija
7/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on suunnilleen munakarvojen pituinen penis on toden totta säälittävä näky ja sellaisesta tulee reppana mieleen. Samaa voi sanoa rinnattomista naisista, jotka näyttävät koulupojilta.

Vierailija
8/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on suunnilleen munakarvojen pituinen penis on toden totta säälittävä näky ja sellaisesta tulee reppana mieleen. Samaa voi sanoa rinnattomista naisista, jotka näyttävät koulupojilta.

että pienirintaiset ovat muutenkin aivan muodottomia? Minulla A-kuppi, mutta pojan näköiseksi ei saa yrittämälläkään, sen verran iso perse, leveät lanteet ja kapea vyötärö. Ja kyllä vientiä on. Ei ne pelkät rinnat naista tee.

Vierailija
9/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei siinä kohtaa mitään muotoja. Ja peppu voi olla aika mitätön. Mistähän johtuu?

Minulla itselläni on pienehköt rinnat, mutta on kyllä sitten ihan kiva peppu ja mukavat muodot niillä seutumilla (joo ja en ole mitenkään pullea muuten), josta miehet tuntuu todella tykkäävän :).Ja pienehköt rintani on kyllä olleet todella hyvät siinä, mihin ne on tarkoitettukin, imetin molempia lapsia pitkälti yli 1-vuotiaiksi.

Eräs tuttuni, jolla todella isot rinnat, ei pystynyt imettämään lapsiaan ollenkaan. Eli rintojen koko EI TODELLAKAAN korreloi sen kanssa, mihin käyttötarkoitukseen rinnat on tarkoitettu...

On lievästi sanottuna typerää kuvitella, että miehet pitäisivät vain suurista rinnoista. Pienirintaisen nännit voivat esim. olla miesten mielestä todella eroottiset. Eikä ole niiden takia niskavaivoja tms. Oikeasti rakastan niitä, enkä muunlaisia haluaisikaan!

Pienirintainen voi myös olla paremmin ilman rintaliivejä liikenteessä :).

Vierailija
10/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lihavan miehen miesrinnatkaan ole kaunista katsottavaa vaikka rinnat ovatkin

Vierailija
11/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka rinnoilla on tarkoitus imettää, niiden pallomainen muoto liittyy vain ja ainoastaan miesten houkuttelemiseen, ei imettämiseen.

Vierailija
12/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aina saanut sen miehen minkä oon halunnut ja jätetty mua ei oo koskaan,vinkuvat vieläkin perään ja jaksavat kehua ihanaksi,kauniiksi,hauskaksi ym.

Mikäköhän mussa sitten on vetänyt kun tissitkään ei kovin hääppöset:) Pari pieni munasta miestä oon joutunu lemppaamaan kyllä,semmosilla ei tee mitään.

Onneks on varaa valita :)

Vierailija
14/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä täysin eri mieltä. Itselläni 75B rinnat,joita moni ystäväni kutsuu pieniksi,mutta miesten keskuudessa ei ole ikinä tullut mitään muuta kuin kehuja niiden muodosta ja sopusuhtaisuudesta. Erään miehen kanssa yhteisen illan jälkeisenä aamuna saimme hyvän keskustelun aikaiseksi rintojen koosta tai oikeastaa koon "tärkeydestä",hän itse oli sitä mieltä,että rintojen koolla ei ole merkitystä vaan sillä,miten itsevarma nainen on. Jos naisella on ns. pienet rinnat ja hän on itse niihin tyytyväinen,mieskin sen huomaa.

Vierailija
15/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rintojen muoto on tärkeämpää kuin niiden koko. Roikkuvat kinttaat tai kärpäslätkät ovat ruminta mahdollista sorttia. Terhakkaat supikoiran kuonoa muistuttavat rinnat ovat miesten mieleen ja ne pömpöttävät kivasti paidan alta.

Vierailija
16/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole laisinkaan poikamainen, vaikka minulla ei ole suuria rintoja.

Olen vartaloltani hyvin muodokas ja naisellinen (vrt. vyötä - lantio). Sen sijaan monet itseään muodokkaana pitävät "runsaat" naiset ovat tasapaksuja ja muodottomia.

Olen erittäin tyytyväinen itseeni, eikä ongelmia ole miesrintamalla ollut koskaan.

Vierailija
17/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erektiohäiriöitä ja seksuaalista haluttomuutta nykyisin. Kyllä oikealla miehellä pitää löytyä halua ja panoa, oli sitten pieni- tai isorintainen nainen kyseessä. Näin on luonto sen oikeasti tarkoittanut.

Vierailija
18/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole ainakaan !

Minulla on tiimalasi vartalo !

Dadaa!

Vierailija
19/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni mies tuntuu tykkäävän kuitenkin ajella autolla ilman renkaita,joten ei hätää :)

Vierailija
20/22 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 70B rinnoistani on miehet pitäneet, mutta suon kyllä ap:lle oikeuden pitää isoista rinnoista.

Hassua sinäänsä, että olen itse aina pitänyt rintojani pieninä (muta sievinä), mutta muutama mies ja nainen on niitä kutsunut jopa isoiksi. Olen hoikka ja siro, joten ehkä tässä vartalossa sitten korostuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä