Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien näiden syiden takia olen LIHAVA!

Vierailija
01.08.2012 |

-rakastan ruokaa, varsinkin makeita herkkuja, mutta myös kasviksia, hedelmiä ja salaatteja

-en voi vastustaa kiusausta ottaa toinen herkkupala kotona/kylässä

-en voi vastustaa kahviloissa herkullisia kakkuja tms, kun hoikka kaveri ottaa marjapirtelön, niin minä otan ison kakkupalan kermakuorrutuksella

-en liiku juuri ollenkaan, vaan istun koneella varmaan 10 h/päivä

-menen autolla joka paikkaan (koska pidempien käveleminen nykyään suorastaan sattuu ja hengästyn helposti + asumme aika kaukana keskustasta)

-rakastan pikaruokaa

-itsekurini on heikko

-en pidä vähärasvaisten tuotteiden mausta, paitsi että syön silti välipalaksi esim. vähärasvaista rahkaa ja ananaspaloja (koska YRITÄN syödä terveellisesti, vaikkei siitä oikein mitään tulekaan)

-olen jo lapsena oppinut lohtusyöjäksi (jos heräsin vaikka painajaisiin ja menin äitini luo lohtua hakemaan, hän tarjosi minulle syötävää, mutta ei halannut tai lohduttanut mitenkään muuten), joten syön sekä pahaan mieleen että hyvään oloon (herkut kuuluvat juhlahetkiin)

-olen ollut masentunut ja masentuneena söin TODELLA paljon lohduksi - seurauksena, että lihoin lyhyessä ajassa 20 kg

-lihon erittäin helposti, koko perheessäni kaikilla on ongelmia painon kurissa pysymisen kanssa (esim. veljeni ovat urheilullisia mutta laihduttavat silti parin vuoden välein ne ylimääräiset 5 kg pois)

-minulla on todella isot rinnat, enkä pysty esim. juoksemaan ollenkaan, enkä tekemään monta muutakaan liikuntalajia. Kuntosalillakin rinnat ovat tiellä koko ajan, vaikka tykkään sinänsä salilla käymisestä (jos vain tulee lähdettyä. Harvoin tulee). Rintani olivat isot jo 10-vuotiaana kun olin normaalipainoinen, joten eivät johdu _pelkästään_ lihavuudesta

-minulla on huono itsetunto enkä ehkä usko sisäisesti että ansaitsen olla kaunis, haluttava ja normaalipainoinen

Voi olla, että jokunen syy unohtui.

Painan 130 kg ja olen 165 cm pitkä, nuorehko nainen.

Kommentteja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä laiha.

- rakastan ruokaa

- rakastan viinejä

- mieheni rakastaa kroppaani

- olen itsekin ihan tyytyväinen itseeni

Vierailija
2/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut on selittelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tissiosuus. Mittani ovat 163/55kg.

Sorrun helposti, tykkään istua koneella ja rakastan mässäilyä ja lihon jo juuston ajattelusta.

Laihdutan aina välillä ne 5kg pois. Lapsen jälkeen pudotin 20kg.

Vierailija
4/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei ole mitään merkitystä, että lapsi alle kouluikäisestä lähtien OPETETAAN syömään suruunsa? Mieti vähän!

Mutta kyllä, lihavuus on enimmäkseen ihan omaa syytä.

Vierailija
5/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, sen unohdin sanoa että aikuisena olen laihduttanut moneen otteeseen ja eri metodein. Pisin laihdutusjakso 6 kk, -8kg. Tuolloin karppasin.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi