Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Herätätkö oman naisensa kanssa kulkevan miehen huomion?

Vierailija
25.11.2005 |

Ja huomaako vaimo/tyttöystävä sen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan se mukavalta, kun huomaa nuorempien ja vanhempien miesten katsovan pitkään :). Yksi alkoi flirtata, lopetti kun vaimo tuli siihen :). Piristää päivää.

Vierailija
2/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin sellaisia miehiä jotka eivät osaa katsoa huomaamattomasti silloin kun vaimo/tyttöystävä läsnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs tyttöystävä puikkasi miestään kyynärpäällä kylkeen..

Minä vain hymyilin miehelle joka meni noloksi.. ;)

Vierailija
4/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ymmärrä sitä tyttöystävääkään joka tökkää poikaystäväänsä kylkeen...? Minä olisin vastaavassa tilanteessa liuennut huomaamattomasti jonnekin piiloon ja sitä kautta omiin menoihin jos minun ukkoni katsoisi minun nähdeni jotain toista naista. Ja jos joskus joku toinen mies on naisensa kanssa kulkiessaan katsonut, niin ainakaan en hymyilisi hänelle, sillä pisteet laskevat sillä hetkellä kun katsoo; hänhän on täysin törppö mies! Mies, joka osaa käyttäytyä osaa katsoa muita naisia niin ettei oma tyttöystävä/vaimo huomaa, eikä katsottava kohde ainakana silloin kun oma vaimo/tyttöystävä paikalla. Tätä mieltä.

Vierailija
5/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

just joo...omasta mielestäni on kiva katsella ihimisiä enkä vetäisi herneitä nokkaani jos mieheni katsoisi jotakin kaunista naista...kyllähän saa katsoa vai pitäisikö kulkee laput silmillä. mulla ainakin sen verran hyvä itsetunto ettei ota luonteen päälle että mieheni huomaa muiden kauneuden. Saaatan jopa itse sanoa et olipa kaunis nainen tms. Ja jos mieheni sanoisi että hyvä peppu tuolla naisella sanoisin varmaan jotain tyyliin että kappas niinpä onkii. pitääkö elämä ottaa aina niin vakavasti ja olla nipo?? kerran täällä eletään. Luotan mieheeni ja siihen ettei hän petä minua ja muita saa ja pitääkin katsoa. Silmän ilo on mukavaa molemmin pulin. Samoin ei myöskään mieheni ota nokkiinsa jos kehun toista miestä tai jos joku minua katsoo on sanonut olevansa immarreltu että muut miehet katsoo minua. Eihän sitä miestään/naistaan omista.

Vierailija
6/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein

Vierailija
7/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilin miehelle lähinnä hänen noloa tilannettaan..

En minä sentään ole syöjätär joka kulkee varattujen miehien katseltavana se itse tarkoituksena.. =)

5

Vierailija
8/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kuitenkaan asia hetkauta sunntaan ei toiseen,ei imartele vieraiden miesten katseet,muttei jaksa suututtaakkaan,katelkoot,jos kerran näkemästään pitävät.