Jos tämä kaksikko tulis kadulla vastaan, säikähtäisin ihan oikeasti
Kommentit (17)
Onhan tuo rusketus mennyt aika överiksi, mutta ihan ihmisiltä he näyttävät. Jos haluatte kyseistä kaksikkoa kauhistella, kaivaisitte edes esille niitä pahempia kuvia.
Itse kyllä ennemmin kuolisin nauruun...
mutta onko toi toinen Laura Voutilainen? Täsmälleen saman näköinen kyllä. Ei kai ne meinaa jotain duo-viritystä...? Voi apua :D
Johannan ravintolassa, ja kun supatin miehelle, että "Katso, Tuksu", hän kysyi SIIS IHAN TOSISSAAN, että "Onko se oikea?". Mies siis ei suoralta kädeltä tiennyt, oliko kyseessä "oikea ihminen" vai kenties joku transvestiitti tai vaikkapa naamiaisasussa kekkaloiva look-a-like. Sen verran räikeä ja epäaidonoloinen on naisen habitus.
tai opiskella itse vähän alaa.
Siis mikäli haluaa meikata itseään. Todella monet kuvittelee näyttävänsä hyvältä meikissä.
En nyt mitenkään puutu tuohon kuvaan, jota en edes avanut. Kannattaisi maksaa siitä meikistä eikä tuherrella itse...
T: 11cm mies
Siis mikäli haluaa meikata itseään. Todella monet kuvittelee näyttävänsä hyvältä meikissä.
En nyt mitenkään puutu tuohon kuvaan, jota en edes avanut. Kannattaisi maksaa siitä meikistä eikä tuherrella itse...
Julia-siskohan aloittaa kosmetologikoulun syksyllä joten yritystä opetteluun on.
Itse törmäsin Tukiaiseen viime kesänä Tampesterissa kun oli lähdössä silloisn siippansa Arton kanssa eräästä hotellista samaan aikaan kun saavuin.
ettei Tuksu osaa meikata hillitysti, vaan vetää heti överiksi.
Ensinnäkin tuo kammottava ja vanhentava rusketus veke. Kevyesti voi olla päivettynyt, mutta tuo on suorastaan likaisen värinen.
Toiseksi sininen luomiväri ja pinkki barbie-huulipuna ei sovi kenellekkään yli kolmikymppisille (vai minkä ikäinen Tuksu nyt onkaan...)
Kolmanneksi nuo "upeat" barbiehiukset tekee Tuksusta pelottavan näköisen. Mun mielestä Tuksulle sopis paljon paremmin lyhyet hiukset, kuten Julialla.
Näillä konsteilla Tuksusta saisi ikäisensä näköisen naisen. Mutta kuten tiedätte, Tuksu on Tuksu, eikä muuksi muutu. Annetaan hänen siis elää rauhassa siellä omissa Barbie-maailmoissaaan :)
jos se meikkaisi hillitysti ja pukeutuisi neutraalisti?
Annetaan hänen siis elää rauhassa siellä omissa Barbie-maailmoissaaan :)
jos se meikkaisi hillitysti ja pukeutuisi neutraalisti?
Jos Tuksun verotettava tulo on 20 000 - 35 000 euroa, ihan kiitettävän uran kansakunnan pellenä on onnistunut luomaan. Kelpais tuo raha mullekin. Vaan mitä hittoa tässä pitäis tehdä, jotta kansa kiinnostuisi..
t. sairaseläkeläinen
Jos näkisin Johannan niin pyytäisin skumpalle :) Tarjoaisin tietty.
Mä oon ollut Johannan keikoilla 2 kertaa ja wau mitä esityksiä! Laadukkaita ja upeita. Häntä on ilo katsella ja kuunnella.
Minullapas on myös hänen nimmarinsa ja olen saanut vaihtaa hänen kanssaan muutaman lauseen. Aika diivan oloinen nainen, mutta silti niin upea ja ihastuttava ihminen. Kaunis ja älykäs.
ja jos löytäisin jostain sen aikaisen kuvan oli tosi nätti. Työskenteli tuolloin mm. Stockan meikkiosastolla. Apuva on siitä vain 10v aikaa :o
http://www.dollsdancers.fi/gallery/img/5/IMG_7035.jpg
Aivan uskomaton muutos. myös julian kohdalla..
mutta onko toi toinen Laura Voutilainen? Täsmälleen saman näköinen kyllä. Ei kai ne meinaa jotain duo-viritystä...? Voi apua :D
Reps ja kops!
Paskoisin alleni varmaan.