Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Makuuhuoneeseen sisustusvinkkejä, kiitos :)

Vierailija
01.08.2012 |

Makuuhuoneessa on vaalearuskeat seinät, sävy enempi lämmin, kuin kylmä. Lattia taas vaaleaa laminaattia. Minkä väriset verhot? Päiväpeitto? Matto? Makuuhuoneen kalusteet ovat valkoiset.

Jostain syystä en vain saa makuuhuoneesta sellaista, että miellyttäisi silmää. Olen jo harkinnut tapettien vaihtoa, kun tuntuu, että mikään sävy ei käy tuon tapetin sävyn kanssa... Tapetit ovat erittäin siistit ja hyvässä kunnossa, joten en kehtaisi niitä poiskaan repiä, ellei sitten maalais niitä...

Antakaahan kivoja vinkkejä =)

Kommentit (11)

Vierailija
2/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen jättimäinen säkkituoli, kattotuuletin ja pyöreä sänky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkoosi sopii ruskean kanssa. Ihan oikeasti. Riippuu tietysti mistä itse tykkää.

Vierailija
4/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkoosi sopii ruskean kanssa. Ihan oikeasti. Riippuu tietysti mistä itse tykkää.

ja vaalenpunainen myös!

Vierailija
5/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kakkosen linkittämä oli kyl kiva :)

Itsekin oon turkoosia miettiny... Mut jotenkin se tuntuu tökkivän tuon tapetin punertavuuden takia. Kylmempään ruskeaan se ehkä paremmin kävisi? Meidän neidin huoneessa on väreinä valkeaa, turkoosia ja tummanruskeaa, ja on aivan ihana väriyhdistelmä, suosittelen :)

Vaaleanpunainen on ehkä vähän turhan "romanttinen" makuuni :)

Ehdotelkaa lisää :)

Ap

Vierailija
6/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sängyn vieressä sellaista isoa peilikaappia. Se on ihana rakastellessa. Samoin myös katossamme oleva peili. Suosittelen.

Vierailija
7/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais mun mielestä lisätä jotain tummaa, jotta saisi huoneeseen kontrasteja. Ihan mustakin toimisi noiden kanssa varmasti hyvin, jos et sitä vierasta. Tai joku tummanruskea. Jos sopiva väri löytyisi, niin sillä sitten päiväpeittoa, verhoa yms.

Vierailija
8/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot peilit!

Seiniin ja kattoon!

Vierailija
9/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummanruskeata taidan kokeilla. Yhdet tummanruskeat olohuoneen verhot omistankin, taidan niitä sovitella miten sopii meidän makkariin =) Tuo mustakin varmaan sopisi, pitää ehtii jotain mustaa ja testata =) Joku kiva "väriläiskäkin" olis kyllä ehkä kiva... Olkkarissa meillä on "piristeenä" lime, tytöllä se turkoosi, pojalla myös lime. Mikäs väri kävis sit makkariin? Ja mikä se väriläiskä sit ois? Tyynyt? Meneekö liiallisuuksiin, jos ostas jonkun pirteän värisen maton?

Kiitos vinkeistä, lisääkin voi ehdotella =)

Ap

Vierailija
10/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tummanruskeat verhot ei sopineet ollenkaan meidän makkariin :/ Seinät näytti ihan vaaleanpunaisilta tummanruskean verhon kanssa :/

Kokeilin valkean lakanan avulla miten valkea sopisi verhojen väriksi, ja mielestäni se sopi hyvin. Eli jos nyt valkea olisi verhojen väri, niin entäs päiväpeitto ja matto? Meneekö liian värittömäksi, jos päiväpeitto olisi myös valkea, matto sit vaikka ruskea? Ja sit päiväpeiton päälle muutama pirteän värinen koristetyyny? Vai maton väriksi joku räväkämpi? Huoh, tää on kyllä vaikeaa :)

Ap

Vierailija
11/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä suosittelisin sit kokeilemaan sitä mustaa. Mun makuun olis ehkä liian vaaleaa, jos verhot olisivat valkoiset, mutta jos itse tykkäät niin ei kai siinä mitään vikaa olis. Musta on valkoisen kanssa semmoinen väri, että kun on ikään kuin "väritön" väri, niin sen ei pitäis vaikuttaa siihen minkä värisiltä ne tapetit näyttää. Ja verhojenkaan ei oo pakko olla mitään paksua mustaa kangasta jos se tuntuu liian hallitsevalta, joku köykäisempi ja vaikka vähän läpikuultavakin vois toimia, jos niiden ei tarvitse huonetta pimentää.

T: se mustaa ja tummanruskeaa suositellut