Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö kenenkään muun rinnat lehmän utareilta kumartuessaan eteenpäin?

Vierailija
01.08.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei sinunkaan. Lehmällä nimittäin on yksi utare, josta sojottaa neljä veditä. En mitenkään voi kuvitella ihmisellä sellaista näkeväni. Lisäksi se lehmän utare roikkuu takajalkojen välissä.

Vierailija
2/12 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei sinunkaan. Lehmällä nimittäin on yksi utare, josta sojottaa neljä veditä. En mitenkään voi kuvitella ihmisellä sellaista näkeväni. Lisäksi se lehmän utare roikkuu takajalkojen välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä teidän rinnat sitten näyttävät kyseisessä asennossa? Omista rinnoistani minulla tuli lehmän utareet mieleen. Sellaiset suipot putkilot vaikka selkä suorassa ovat ihan normaalin pyöreät, joskin kai vähän roikkuvat silloinkin...

Vierailija
4/12 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä teidän rinnat sitten näyttävät kyseisessä asennossa? Omista rinnoistani minulla tuli lehmän utareet mieleen. Sellaiset suipot putkilot vaikka selkä suorassa ovat ihan normaalin pyöreät, joskin kai vähän roikkuvat silloinkin...

Ovat kuin tuulitunnelissa, suipot ja suuret nännit vielä korostavat koomisuutta.. Auts!

Vierailija
5/12 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seistessäni ne ovat ihan ok, aika isot ja ehkä vähän roikkuvat kahden imetyksen jäljiltä, mutta kerran erehdyin katsomaan peilistä kun kumarruin... ja ajattelin että voi herranjestas miltä olen näyttänyt miehen päällä ratsastaessani! =D

Vierailija
6/12 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siis kuitenkin enemmän vuohen tai lampaan utare kuin lehmän.

Vierailija
7/12 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ajattelin miehen päällä ollessani, että hyi hirvitys, toivottavasti se ei pahemmin katsele. :DDD

Normaalisti ovat sitten ihan kivan muotoiset.

Vierailija
8/12 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotti.

Ap

Vierailija
9/12 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ajattelin miehen päällä ollessani, että hyi hirvitys, toivottavasti se ei pahemmin katsele. :DDD

Normaalisti ovat sitten ihan kivan muotoiset.

Tulikos mieleen että miehen mielestä ne saattaa olla just ihanat kun ne roikkuu kun sä ratsastat? ;)

Vierailija
10/12 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistävät silmään aina iltapesulla ja miehen päällä. olen kyllä yli kolmevuotiaaksi lapseni imettänytkin.

Vierailija
11/12 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/12 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on pienet rinnat ja kun kumarrun ne pienet rinnat muuttuvat roikkuviksi putkiksi. Rinnat ovat normaalisti ihan ol, vähän kärsineet imetyksestä ja täyte selvästi vähentynyt. Toisessa rinnassa isot raskausarvet, puolet rinnasta arpikudosta, mutta sama se. Kolme lasta ja kolme imetystä. Tämä rinta menee kumartuessa vähän tiimalasin muotoiseksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme