Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat morsiamet pukeutuvat avonaisiin hääpukuihin? Läskiset olkavarret ja selkä pursuavat

Vierailija
01.08.2012 |

kuvottavasti..yök

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen myös omistanut morsiuspukuja myyvän liikkeen. Itse olin ennen häitä nähnyt kuvan tosi ihanasta puvusta, jonka olisi varmaan saanut tilattua niin isona että olisi päälle mahtunut. Päädyin kuitenkin teettämään pukuni, ja se sopi minulle paremmin kuin "jenkkityylinen" Mulla oli sellainen linnanneito tyylinen, empireleikkauksella, ohutta kangasta hihat.

Tässä kaupungissa on ollut vuosikymmeniä hääpukuliike jonka laiha omistaja on haukkunut asiakkaitaan lihaviksi, sanonut jopa koon 40 hoikkaa naista liian lihavaksi, että ei löydy kokoja! Kuitenkin tämä nainen oli ompelija, eli olisi myös voinut vaikka ommella miten isoja mekkoja hyvänsä.

Kun itse pidin liikettä, puvut tulevat suurimmaksi osaksi maista joissa on paljon lihavia, jopa enemmän kuin täällä, eli USA:sta ja Englannista. Kokoja riittää jos vaan viitsii etsiä ja tilata. Hämmästyttävää kyllä asikkaista suurin osa oli todella laihoja, eniten meni kaupaksi koot 34-38, jonkun verran 40-42, ei oikeastaan paljon mitään sen isompia. Sitä en kyllä ymmärtänyt, koska kaupungilla näkee että lihavia naisia on todella paljon, ehkä he sitten tilaavat netistä pukunsa.

Vierailija
42/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo satuhäitten (jos se nyt oli se ohjelma) morsian ei saanut pukuaan kunnolla päälle hääpäivänä. Eivät osanneet laittaa ja siksi jäi huonosti. Toisekseen hänen rintansa olivat todella löysät eli niissä ei ollut lainkaan sitä luonnollista pyöreyttä. Tätähän ei olisi saanut sanoa, mutta sanoinpahan kuitenkin. Toivon sydämestäni että morsian ei lue tätä ketjua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
44/51 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2012 klo 11:54"]

Voi kun se tajuttaisiin, ettei sellaiset läskirinnat ole mikään esteettinen näky. Ei ole mitenkään hottia kuroa niitä otsaan asti.

Eikö muka löydy joka kokoiselle sopivaa pukua? Ei ole mikään pakko pukea jotain mallia, joka sattuu olemaan muotia ja mieleen, jos se ei kerta kaikkiaan sovi vartalolle.

[/quote]

morsian ei saa ostaa itselleen mieleistä pukua? itse olen ajatellut, että tärkeintä on se että morsian on itse tyytyväinen ja tuntee olonsa hyväksi. ei ole käynyt mielessäkään, että tärkeintä olisi miellyttää muita! olenpas hölmö. tämä täytyy muistaa omana hääpäivänä.

Vierailija
45/51 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat eivät saisi mennä naimisiin. Ja jos kerta pakko mennä, niin heidän tulisi olla syömättä vuosi ennen häitä. Jos eivät osaa olla syömättä, niin heidän tulisi pukeutua näin:

http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/01522/bride_main_1522951a.jpg

Tuollainen hoikentava helluntalaisteltta kun imartelee huomattavan ylipainoista naista.

Älytkää nyt saatana että se läski siitä mihkää katoa vaikka pukeutuisi miksikä, joten näiden typerien aloitusten sijaan kohdistakaa läskiantipatianne muuhun. Menkää vaikka tuonne lenkkipolun varteen kököttämään, ja odottakaa että joku onneton läskipunkero lyllertää lenkillä ohitse. Huudelkaa sitten näitä älyttömyyksiänne.

Vierailija
46/51 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiiliuppaus

Vierailija
47/51 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt samaa. Eikö läski edes halua näyttää hyvältä?

Itse siis olen lihava myös ja oli outoa, että pukuliikkeessä mulle tuotiin niinkin avonaisia pukuja näytille. Kun sanoin, että jonkun näköset hihat tms olis kiva, niin tulikin tenkkapoo. Halusin allit piiloin ja kuriin, en pursuvia tissejä jne.
Sain unelmien puvun sitten teettämällä. Olin niin solakka ja kaunis.

Vierailija
48/51 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikkia "tissitarjottimia" hirveämpää on se, että morsiamen rumat tatuoinnit kaulassa, rinnassa ja käsivarsissa jäävät näkyviin. Valkoinen avoinainen puku ja hirveät suttutatskat ovat irvokas näky.

Nostan hattua Wilmalle, koska hän oli todella tyylikäs hääpuvussaan (kolmas kuva sivun alaosassa). Rumista tatuoinneista ei tainnut näkyä vilaustakaan:

http://www.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/wilma-schlizewski-naimisiin-upeassa-vintagepuvussa/2967912

Vierailija
49/51 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2012 klo 10:55"]haluavat pukeutua mekkoon mistä tykkäävät eniten.

Onks se sulle ongelma?
[/quote]Kannattaisi myös varmistaa, että mekko sopii itselle, eikä vain valita sen perusteella että näyttää mallin päällä/henkarissa ihanalta.

Vierailija
50/51 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse ylipainoinen, mutta voin kertoa, että ainakin 3 vuotta sitten oli MAHDOTONTA löytää kiva häämekko, joka olisi ollut vähän peittävämpi yläosasta. Itse en olisi halunnut perus-olkaimetonta mekkoa, mutta sellaisen kuitenkin valitsin paremman puutteessa. Voin hyvin kuvitella, että ylipainoisilla voi olla vielä rajoittuneempi valikoima.

Vierailija
51/51 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi tässä nyt olka-enkä selkäläskejä,vaikka mieli tekisi,mutta ne tissihyllyt.Minusta näyttää kuin ne olisivat liian suuret henkilön rintavarustukselle.Näyttää oudolta,kun kummallakin sivulla on sellainen tyhjä reuna.Miksei se povi voisi tosiaan laskeutua kauniisti sopivan avonaisessa mallissa.Näistä tulee mieleen 1600-luvun Italia ja elokuva "Ihana Elisa".Siinä sillä ilkeällä naisella,en muista nimeä,oli aina sen tyylinen puku,mutta ei niissäkään ollut tyhjiä reunoja.Onhan korsetteja käytetty aina 60-luvulle asti,mutta ei normaalissa korsettityylisessä kokoliivissä tuollaisia hyllyjä ollut.Toki se hylly on siinä puvussa,ei liiveissä,mutta oudon oloista on.Toinen vähän aiheesta pois sivuava ihmetykseni.Pienirintaiset julkkikset ja suuren maailman tähdetkin suosivat syvälle uurtuvaa kaula-aukkoa,joka paljastaa syvemmälle kuin rinnat riittää.Rinnat ovat siis pienet,eikä mitenkään nostettu,ja aukko jatkuu napaa kohti.Toinen ääripää ja varmaan vielä rumempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi