Ottaa niin päästä.
Rakas ystäväni "Piia" kuoli tässä jokin aika sitten. Nyt tavattiin yhden tyypin kanssa ja se kertoi, että tämä Piia ei voinut sietää mua ja on puhunut minusta sellaista paskaa ja tällaista paskaa.. Sanoin vain että aijaa.
Sinänsä ei ole mitään merkitystä, mitä Piia on ajatellut minusta, mutta mitä vitsiä tää yks tyyppi, jota en eis tunne kovin hyvin, tulee mulle tollasta kertomaan! Olisin halunut säilyttää kyseisen henkilön muistot rakkaina.
Pahoitinko mieleni turhasta?
Kommentit (4)
Kuolleen on sattuneesta syystä hankala puolustautua..
Miksi hän halusi sinulle asiasta avautua?!?
Ja totta on myös se, että myös ne rakkaat ystävät joskus väsyy toisiinsa; silloin saattaa päästää suustaan sammakoita. Oletko itse joskus "syyllistynyt" sellaiseen..? Varmaankin.
Ota rauhassa ja säilytä kauniit, rakkaat muistosi ja jätä pahansuovat ihmiset omaan arvoonsa.
Kuolleen on sattuneesta syystä hankala puolustautua..
Miksi hän halusi sinulle asiasta avautua?!?
Ja totta on myös se, että myös ne rakkaat ystävät joskus väsyy toisiinsa; silloin saattaa päästää suustaan sammakoita. Oletko itse joskus "syyllistynyt" sellaiseen..? Varmaankin.
Ota rauhassa ja säilytä kauniit, rakkaat muistosi ja jätä pahansuovat ihmiset omaan arvoonsa.
Ei sillä olekaan enää mitään merkitystä, vaikka ystäväni olisikin puhunut minusta paskaa. Ja ihan ymmärrettävääkin välillä.
Mutta että miten voi olla niin kusipää tuo tyyppi, että tulee mulle tuollaista kertomaan sen jälkeen, kun ystävä on siunattu haudan lepoon?
En voi ymmärtää. Vitsi ku olisi ollut pokkaa, ni olisin sanonut sille rumasti. Olen vain aina tällainen, että mietin vasta jälkeenpäin, mitä olisi voinut sanoa..se ärsyttää.
että vainajista ei saa puhua pahaa?