Milloin ja miksi MIESTEN KALJUT yleistyivät?
Mikä sai aikaan suomalaisten miesten kaljuus-muodin??
Kommentit (36)
Oon ihan heikkona kaljuihin miehiin. Toivottavasti tämä muoti ei mene ikinä pois!
Kalju on helppo ajaa vaikka itse.
Miesten kalju on vähän samanlainen muoti kuin naisten posliini. Nykyään sellainen, ainakin nuorempi, mies joka on päälaelta luonnollisesti kalju mutta antaa hiusten kasvaa ohimoilla on samanlainen "luonnoton" kummajainen kuin nainen jonka alapäässä rehottaa kunnon pusikko. Saa nähdä koska muodit taas muuttuvat.
Voin sanoa, että moni kundi veti päänsä kaljuksi, koska sillä lailla sai naisilta huomiota. Suomalainen nainen tykkää vähän "öykkärimäisestä" miehestä, sellaisesta väkivaltaisen ja epätasapainoisen tyylisestä. Lisäpisteitä saa, jos näyttää vielä päälle sekakäyttäjältä.
Siinä se kärjistetysti.
ja paikallisten urheilullisten alfaurosten tyylinä valui sitten alemmille tasoille. nythän se on helpoimpia wt-kansan tuntomerkkejä: kalju tai kaljusta kiihottuminen
Kalut alkoivat yleistyä samoihin aikoihin, kun mies alkoi nousta vedestä maalle. Vedessä mies laski mädin suoraan veteen, johon nainen laski oman maitinsa.
Maalla sukusolujen sekoittumiseen tarvittiin kalunkaltainen asetin.
Kalju alfa uros joka vielä sheivaa posliiniksi on ihana. Semmoselle annan aina..
Mulle miehen kaljun on biggest turn off kun puhutaan siltä mitä näyttää (varmaan sama kuin monelle miehelle ylilihava nainen). Siksi en ole edes kiinnostunut tapaamaan miestä jos on kalju. Kalju = sairas, hiukset tippuneet kemo-hoitojen/ huonon immuunipuutoksen johdosta jne kertoo huonoista geeneistä. Ei kiinnosta. Mies hyvä jos sulla on hienot hiukset niin anna niiden kasvaa!
Koska ne ylikampaukset ja pappatukat nyt vaan näytti niin paljon paremmalta?
Mä tykkäsin suorempana kaljuista, mutta nykyisin suosin miehellä paksua ja vahvaa tukkaa. Tässä iässä kaljuilla miehillä yleensä osa päänahasta kiiltelee hiustenlähdön vuoksi, eli hiustyyli valittu olosuhteiden pakosta. Ei se mikään ehdoton deal braker ole, mutta kyllä se on vain kiva upottaa sormet miehen tuuheisiin niskavilloihin kun tämä puuhastelee tomerana alakerrassa.
Yleistyi varmaan silloin, kun ihmisen eliniän odote nousi 40 paremmalle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin suorempana kaljuista, mutta nykyisin suosin miehellä paksua ja vahvaa tukkaa. Tässä iässä kaljuilla miehillä yleensä osa päänahasta kiiltelee hiustenlähdön vuoksi, eli hiustyyli valittu olosuhteiden pakosta. Ei se mikään ehdoton deal braker ole, mutta kyllä se on vain kiva upottaa sormet miehen tuuheisiin niskavilloihin kun tämä puuhastelee tomerana alakerrassa.
Ei kai tollasta repimistä kenenkään pehko kestä, ihmekään jos kaljuuntuvat.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 23:02"]
Johtuu varmaan kännyköiden yleistymisestä ja huonosta ruokavaliosta.
Tuskin on noin yksiselitteistä. Minunkin mies syö todella terveellisesti ja on todella hyvässä kunnossa ja silti alkoi kaljuuntumaan alle 30v.
Paskat geenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tollasta repimistä kenenkään pehko kestä, ihmekään jos kaljuuntuvat.
Eipä tämä omakaan pehko ole tästä kummemmaksi muuttunut, vaikka toisinaan onkin joku ottanut hyvin määrätietoisella otteella siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on kalju ja sopii hänelle todella hyvin. En ole ennen tykännyt kaljuista mutta mieheni tavattuani mielipiteet on muuttunut. Mieheni on ajanut kaljuksi siitä lähtien kun n. 26 vuotiaana alkoi kuulemma hiukset lähteä. Mielummin kokonaan kaljuksi kuin peittelyä. Kaikille kalju ei tietenkään sovi. Treenattu kroppa (ei välttämättä mikään bodari kuitenkaan), hyvä ryhti ja hyvät kasvonpiirteet yhditettynä kaljuun: Wau.
Toivottavasti ette lisäänny ja heikennä geenejä lisää
En tiedä, mutta rumalta näyttää. :(