Antakaa hyvä yritys idea!
Kukaanhan ei tietty hyvää ideaansa haluis antaa mutta toivoa sopii!
Jonkunlaisen yrityksen haluisin perustaa, jossa pärjää siis ihan peruskoululla ja myynti-ja asiakaspalvelunperustutkinnolla. Lisäks oon laborantti siis teollisuuden en terveydenhuollon, tai määrityksethän on samalla periaatteella mut näytteitä en ihmisistä osaa/saa ottaa.
Olen valmis käymään ensin jonkunlaisen yrittäjän starttikurssin ja kirjanpitokurssin (haluaisin itse pitää kirjaa, ainakin alkuun jotta pysyy kunnolla kärryillä)
Olisko tän päivän juttu jotain ruokaan liittyvää, lisäravinteita, sisustusliike, itsepalvelukirppis MITÄ?
Haluisin tehdä töitä itselleni, koska olen niitä kova tekemään ja pidän pienestä paineesta ja kiireestä.
Ulkopuolisella eniten ärsyttää se kun tekee moninkerroin hommia muihin nähden ja palkka sama, minkä itselleen voi kun ei osaa löysäillä ja tehdä samaa tahtia kun muutkin. En haluis kommentteja tähän liittyen, tiedän että oma syyni; miksi rehkin!
Kommentit (7)
Toi kyllä kiinnostais mut eiks siihen pidä joku kurssi kans käydä? Kokemusta itsenäisestä treenauksesta kyllä on mut oliskohan musta muita neuvomaan.
Lisäks haluisin jonkun oman toimipisteen, sit pitäs olla jo oma kuntosali vaikka...niitä tällä seudulla riittää!
-itsepalvelukirppis
-nettikauppa
-siivousfirma
-pesulapalvelu
-kioski
-markkinamyyjä/torimyyjä
Paljon tietysti riippuu pääomastakin...
Siitä on tosin aika kauan, joten en tiedä, vieläkö on myynnissä.
Itse olen ihan fanina kyseisiin kirjoihin.
Tyhmä kommentti;
Vierailija - 25.11. 16:21 vastaa tähän viestiin (3/9)
No ensin olisi ihan hyvä idea oppia edes kirjoittamaan (jos ei puhumaan) suomea,
yritysidea on yhdyssana.
Sinä vierailija olet todella pösilö yksilö. Jos joku haluaa perustaa yrityksen, on se jo kunnioitettava asia. Suurin osa suomalaisista katsoo ja arvostelee vierestä, eikä koskaan uskalla moiseen ryhtyä. Odotetaan että yhteiskunta järjestää tai maksaa palkat verovaroista.
Suomessa todellakin tarvitaan yrittäjiä, jotka hyvällä onnella työllistävät muitakin.
yritysidea on yhdyssana.