Voisiko joku rukoilla puolestamme
Lapsettomuutta kaksi vuotta takana ja ero tulossa jos ei nyt tärppää. Miehelle oma biologinen lapsi on niin tärkeä että aikoo kokeilla uuden elämänkumppanin kanssa jos minä en nyt raskaudu. Jos joku voisi rukoilla puolestamme.. Lääkärit eivät ole toistaiseksi voineet auttaa, jospa Jumala voisi? Mulla putoaa elämästä pohja pois jos tässä vielä ero tulee.
Kommentit (14)
joko kävisin vikan hoidon ja jättäisin miehen tai sitten jättäisin heti. Tuo mies ei tule kestämään raskasta vauva-arkea! Etsi parempi.
Mutta muista: Jos mies jättää sinut lapsettomuuden vuoksi, hän ei ole sinun arvoisesi,
Rukoilen, että tapahtukoon Hänen tahtonsa. Jos teille ei lasta siunaannu, niin siihen on jokin syy ja tapahtumalla on jokin merkitys. Uskon näin, vaikka sinä näet syyn vasta jälkeenpäin.
Mutta muista: Jos mies jättää sinut lapsettomuuden vuoksi, hän ei ole sinun arvoisesi,
Rakkaus on rakkautta vasta, kun sitä löytyy vastamäestäkin.
Lapsettomuutta kaksi vuotta takana ja ero tulossa jos ei nyt tärppää. Miehelle oma biologinen lapsi on niin tärkeä että aikoo kokeilla uuden elämänkumppanin kanssa jos minä en nyt raskaudu. Jos joku voisi rukoilla puolestamme.. Lääkärit eivät ole toistaiseksi voineet auttaa, jospa Jumala voisi? Mulla putoaa elämästä pohja pois jos tässä vielä ero tulee.
joten älkää vielä' heittäkö toivoa, varsinkaan jos ei ole syytä lapsettomuuteen löytynyt
rukoilin puolestanne : )
Rukoilen, mutta jos miehesi todella olisi valmis jättämään sinut tuollaisesta syystä, hän ei todellakaan ole arvoisesi! Todella törkeältä tyypiltä kuulostaa. Sinähän kärsit yhtä lailla!! Ehkäpä Hänen tahtonsa on, että saisit lapsen jonkun miehen kanssa, joka sinua todella arvostaa ja pysyy tukenasi. Anteeksi. En haluaisi sekaantua, mutta miehesihän loukkaa sinua todella pahasti...
Haluaisin sanoa, että mies ei ole arvoisesi. Nimittäin voin veikata, että jos lapsella on kehitysviive tai -häiriö, oppimis- tai käytösongelmia, niin hän syyttää viallisista geeneistä sinua.
Juokse vielä kun voit.
Ja onko edes varma, että vika on sinussa?
että pyydät tuntemattomia rukoilemaan olematonta jumalaa, mitäs jos turvautuisit oikeiden ihmisten tukeen ja apuun.
että pyydät tuntemattomia rukoilemaan olematonta jumalaa, mitäs jos turvautuisit oikeiden ihmisten tukeen ja apuun.
Enkä rukoilisi vaikka uskoisin. Eihän se mies sinua rakasta jos tuollaista miettii ja vielä vaivaisen 2 vuoden yrittämisen jälkeen.
Koita sinäkin löytää mies joka rakastaa SINUA sellaisena kuin olet.
lähetetty yläkertaan periaatteella, että tapahtukoon parhain mahdollinen...
näkemään, että Jumala on antanut hänelle puolison, jonka rinnalla kulkea elämän loppuun saakka. Jumala kuulee myös rukouksenne lapsettomuuden suhteen.
rukoilen puolestanne.