Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä? Mieheni kanssa on ärsyttävää riidellä. Ei tosiaankaan puhdista ilmaa.

Vierailija
31.07.2012 |

Kun olen jostain suuttunut tai loukkaantunut, mies ei selitä tekoaan tai puolusta itseään, eli auta minua ymmärtämään hänen näkökulmaansa. Hän vain sanoo, että hänen pitäisi toimia eri tavalla ja sanoo anteeksi, ja se siitä. Sitten hän jättää minut yksinäni mieltäni parantelemaan. Mielessäni on tietysti se oman näkökulmani, pahin vaikutelma ja sinne se jää.

Tavoitteeni ei ole aina olla oikeassa vaan oppia ymmärtämään ja elää sopusointuisessa suhteessa, jossa molemmat ymmärtävät toisiaan.

Ymmärrätlö sinä minua? Osaako sinun miehesi ridellä "oikein"?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
2/6 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa millään tavalla, edes kauniisti sanomalla, osoittaa että olen pahastunut jostain. Viimeksi mies kuitenkin huomasi katseestani, että olin loukkaantunut ja alkoi huutaa ja raivota. Sen jälkeen mies aloitti mykkäkoulun, jota onkin harrastanut usein.

Haluatko vaihtaa miehiä? Tuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA minä voisin riidellä kanssasi, koska olen erittäin riidanhaluisella tuulella. Räyh. Mitä haluat? Kunnon huutoa, armotonta syyttelyä ja vielä nimittelyt päälle? Mitään en ala sulle selittelemään, ja kaikkeen vastaan kahta kauheammin takaisin.

Vierailija
4/6 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se ei riitele. Enkä minäkään. Me ollaan rauhallisia ja rakastavia tyyppejä eikä haluta riidellä. Kaikesta pystyy puhumaan.

Vierailija
5/6 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se meidänkin riitely on. Tai siis minä sanon ja mies sanoo tuon, mitä alussa kirjoitin. En minäkään halua riidellä, mutta mielessä se tuntuu riidalta, koska mies ei osallistu keskusteluun.

-ap

koska se ei riitele. Enkä minäkään. Me ollaan rauhallisia ja rakastavia tyyppejä eikä haluta riidellä. Kaikesta pystyy puhumaan.

Vierailija
6/6 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun mies antaa jonkinlaisen panoksensa, hän keskeyttää minut eikä anna minun sanoa lausettakaan loppuun. Minusta tarkoitus olisi puhua vuorotellen ja edetä yksimielisyyteen ja/tai ymmärrykseen.

-ap

MUTTA minä voisin riidellä kanssasi, koska olen erittäin riidanhaluisella tuulella. Räyh. Mitä haluat? Kunnon huutoa, armotonta syyttelyä ja vielä nimittelyt päälle? Mitään en ala sulle selittelemään, ja kaikkeen vastaan kahta kauheammin takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä