Aikuiset miehet kuolaavat (ehkä sinunkin) lapsien kuvia netissä!!!
http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/474159-irc-gallerian-yms-si…
Aika vastenmielistä touhua!
Olisipa kiva jos tuolla tulisi oman tyttären kuva vastaan...
Kommentit (12)
Ei pedofilia ole yksistään miehinen ominaisuus.
olisi niin TYHMÄ että laittaisin lapsieni kuvia nettiin!! Kuka käskee olla niin idiootti!?
koska netissä ei ole kuvia lapsistamme.
Pitäkää sääntöjä yllä! TE OLETTE VANHEMPIA, kunnes lapsi on sen 18v.
sen verrän viisaita, etteivät laita kuviaan nettiin.
vanhemmista on niin typeriä, että siitä omasta Janina-Jessicasta ja Nico-Petteristä pitää olla sata kuvaa tungettuna edestä ja takaa nettiin. Luulen että näistä nyt kasvavista nuorista tulee huomattavasti fiksumpia netin käyttäjiä kuin vanhemmistaan.
vanhemmilta salaa muutamat kasvokuvat ii2, koska meille ei saanut koneelle asennettua messengeriä ja tuolla pystyi juttelemaan. Kuvat siirtyi siitä irciin ja sieltä faceen. Osa meistä teineistä oli niin fiksuja, ettei laittanut itsestään halventavia kuvia nettiin.
Kyllä itse katson mitä kuvia janicani tai Nico-Petterini saa laittaa nettiin, kyllähän ne sinne saavat minun puolestani kuvansa laittaa, mutta minä katson ensin!
ovat irl:kin aina kuolanneet teinejä, ja ahdistelleet jopa meitä harmaavarpusiakin, jotka emme taatusti ole tyrkysti pukeutuneet.
En silti voi laittaa teinilleni pussia päähän hänen tuolla kulkiessaan... vai voisinko sittenkin vaatia huntua, ettei vaan näy mitään?
kännykkä ei riitä ystävien yhteydenottoihin?
Miksi katsotte, että nuoren täytyy saada olla facebookissa tai ircissä?
Tiedän, se on nykyaikaa, mutta miksi näette ettei kännykällä pärjää?
silloin kannattaisi enemmänkin puuttua siihen millaisia kuvia se oma teini laittaa sinne nettiin..
Huoh.