Apua tumpelolle! Mistä komeron ovet mittojen mukaan halvalla + asennettuna? Hki-Vantaa-Espoo
Ääää, emmä hallitse näitä remonttijuttuja yhtään! Apua. Mistä mun kannattaa pyytää tarjousta vaatekomeron ovista? Asun vanhassa talossa ja seinään upotetun kaappisyvennyksen ovet pitäis uusia. Mitat ei-standardia sekä leveys-, korkeus- että syvyyssuuntaan, joten mittojen mukaan ne pitäisi leikata. Liukuovet eivät tilaan sovi ja ihan perussaranaovia haen. Materiaali riippuu hinnasta, rahaa nyt on muutenkin käytössä onnettoman vähän. Sain yhdeltä kalustefirmalta tarjouksen ja meinasin pyörtyä. Kultapellistäkö ne mulle ovet meinas takoa? Ihan järrrrjetön tarjous siihen pinta-alaan nähden. Täytyyhän jostain löytyä asiallisempaa meininkiä.
Useita tunteja netissä turhaan koheltaneena uuvuin ja kokeilen onnea nyt täältä. Oisko palstan remonttiguruilla vinkkejä heittää?
Kommentit (8)
kysyn noilta hinta-arviota. ei kellään olisi jotain muuta lafkaa heittää tarjouskilpaan?
valmiina ja pirun edullisesti kun piti löytää juurikin vanhaan taloon liukuovikaapistot.
kannattaa katsoa ensin sieltä.
mä löysin ikeasta valmiina ja pirun edullisesti kun piti löytää juurikin vanhaan taloon liukuovikaapistot.
kannattaa katsoa ensin sieltä.
standardit eivät sovi leveyden eikä korkeuden puolesta, saatika syväyksenkään. tilaa on korkeussuunnassa paljon ja syvyyssuunnassa vähän. leikkaako ne ikeassa muka ovia mittojen mukaan? ei tunnu todennäköiseltä.
niin ja mulle ei siis liukuovet mahdu tilaan, sillä ne vievät syvyyssuunnassa liikaa tilaa.
muita ideoita?
ap
ovet voisi tehdä itse esim. liimapuulevystä, maksavat pari-kolmekymppiä kappale. Pitäisi vaan saada sahattua mittaan (onnistuu esim. Bauhausissa jos ei itsellä/sukulaisilla ole sopivia koneita) ja sitten vaan pintakäsittely ja saranat kiinni.
Danet tekee mittojen mukaan ovet melamiinista ja maalatut ovet mdf-levystä. Kysy tarjous.
Menet mittojen kanssa sinne, ostat haluamaasi ovilevyä haluamasi mittojen verran, pyydät myyjältä siihen kahvat ja saranat, ostat listat (liimalla tarttuvaa!) leikkauspintoihin ja avot!
Hinta jää alhaiseksi, saat juuri mitä halusitkin ja säästyt tarjousrallilta!
kauniit ja kestävät ovet saa tilattua Ovitehdas Vihannolta. Erikoismitat onnistuu myös kun kerran puuseppä tekee! :) Ja mukavaa palvelua sain!
Ainakin Oulussa tekevät siistiä työtä kohtuuhinnalla.
Vantaalla näyttäisi olevan yksi toimipiste.