Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenelläkään puhe lamaantunut synnytyskivuissa?

Vierailija
30.07.2012 |

Siis ettei lainkaan pystynyt puhumaan?

Olenko ainoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen aikana pahemmin puhuttua..hiljaa olin ja yritin keskittyä siihen, että kipu menee ohi. Itseasiassa olenkin näin jälkikäteen yllättynyt, että olin niin hiljaa.

Vierailija
2/4 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että huutaisin ja haukkuisin kaikki synnyttäessä kivun vuoksi.

Mulla lamaantu aivot täysin. Eli ei oikein ajatuksen ajatusta liikkunut. Ei sitten tullut paljon sanottuakaan, että sillä tavalla pystyn hyvin samaistumaan. Tuntu kuin olisi ollut täysin aivokuollut vihannes siinä kohtaa kun kipu oli ylittänyt kaikki ymmärryksen rajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sai aikaan niin voimakkaat suoistukset että "ilmat lähti keuhkoista" välillä samaan tyyliin kuin jos esim kaatuu äkisti selälleen. Eikä kyllä muutenkaan jaksanut/pystynyt puhumaan kipujen takia :-/

Vierailija
4/4 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pahimman kivun ollessa päällä ole pystynyt puhumaan. Mutta supistusten välissä kyllä, vähäsen. Kai sitä niin keskittyy siihen kipuun ja voimakas kipuhan lamauttaa. Itse en esim. todella rajuissa supistuskivuissani pystynyt nostamaan jalkaani, että olisin kiivennyt sängylle ponnistamaan. Mieheni ja hoitajan piti auttaa. Jälkikäteenkin ajateltuna outo tunne, kun ei hallitse omaa kehoaan.