Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia jälkiehkäisystä,tuliko pahoinvointia tai muita

Vierailija
30.07.2012 |

oireita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirveä pahoinvointi ja päänsärky, siitä viiden päivän päästä vuotoa joka kesti noin 4 päivää.. ja samalla ihan hirveä pahaolo kuten pillerinottopäivänäkin

Vierailija
2/8 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli lapsi. Ihana tyttö, nyt n 10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut mitään oireita. Ei pahoinvointia, ei verenvuotoa, ei lasta. Yksi kaveri sitten taas makasi vessan lattialla monta tuntia. Tosi yksilöllistä.

Vierailija
4/8 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan ei tullut mitään oireita pikku väsymystä lukuunottamatta.

Vierailija
5/8 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joka kerta melkein heti pillerin otettuani tulee huimausta. Päässä pyörii, on vähän sellainen hutera olo. Ei mitään vuotoja ja kuukautiset on tulleet ajallaan aina jälkeen. Olen käyttänyt 4 kertaa elämäni aikana, ja kerran jopa yhden kierron aikana kaksi kertaa. Oli silloin jotain uutta merkkiä kortsuja käytössä eikä kerrasta uskottu ettei ne vaan kestä...

Vierailija
6/8 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut minullekaan minkäänlaisia välittömiä oireita. Seuraavat menkat tuli hillittömästi myöhässä ja ehdin jo epäillä pillerin vaikutusta.. Se on normaalia jos pilleri heittää kuukautiskierron mukkelismakkelis.. Mutta mulla ei tosiaan mitään pahoinvointia tai vastaavaa.

Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

Vierailija
7/8 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei tullut menkkojakaan. Tosin en kyllä ollut raskaanakaan. Eli sekoitti kierron ihan totaallisesti. Meni valehtelematta yksi kesä raskaustestejä tehdessä. Ei tullut pahemmin juotua :D

Vierailija
8/8 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen sitä tuli huono fiilis, kun lääkäri ei uskonut minua 17-vuotiasta tyttöä, että kondomi oli hajonnut. Oli sitä mieltä, että olin ollut suojaamattomassa. Sitten kun teki sisätutkimusta, niin mumisi ilman anteeksipyyntöä, että no kyllä täällä onkin kondominpalanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan