Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä jolla on brittiläinen mies?

Vierailija
30.07.2012 |

Onko sillä hörökorvat? :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hörökorvia, ei ole muutenkaan naamassa mitään vikaa eikä myöskään ole lyhyt. En tiedä missä persereijässä muut on vierailleet jos käsitys brittimiehistä on tuo...

Vierailija
2/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/0045710617107

Ei mun mielestä oo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää piereskelijöiltä, niillä on sellainen pierunaama.

sä joka vastasit, onko sun miehen suvussa paljon ollut sisäsiittoisuutta?

Onko se ns. lampaanpanija eli maalta/duunari ja jurottaa vai onko se niitä ylimielisiä yläluokkaisia kusipäitä? jos niin panee sua vissiin lupaa kysymättä perseeseen ja pettää ihan harrastuksena

Vierailija
5/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja periytyi lapsille.

Vierailija
6/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeast, Sinulla taitaa olla huonoja kokemuksia? Tai poikaystävä jätti?

Vierailija
7/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jurpohenkinen britti ja yläluokkainen ylimielinen kusipää, ne on brittimiesten kaksi alalajia. loput on egosentrinen rokkikukko, isohampainen hintti ja maailman lyhyin mies, joita on n. 80 % populsta vaikka tätä ei sanota missään. Paikan päällä saa sit ämimistellä niitä midget-miehiä

Ei onneksi ole ollut brittipoikaystävää. Huonoja kokemuksia saa, kun menee paikan päälle ja tarkkailee ympäristöään. Kusipäisempää sakkia saa etsiä. Oli aika kulttuurishokki, olin aiemmin arvostanut brittikulttuuria. Nykyään vaihdan kanavaa, kun tulee britti-sarjaa tai vastaavaa tv:stä. Boikotoin myös tuotteita, en osta brittivalmisteisia. Mulla varmaan oli huono tuuri, mutta koskaan mikään kulttuuri ei ole ollut niin luotaantyöntävä, vaikka montaa nähnyt.

Vierailija
8/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jurpohenkinen britti ja yläluokkainen ylimielinen kusipää, ne on brittimiesten kaksi alalajia. loput on egosentrinen rokkikukko, isohampainen hintti ja maailman lyhyin mies, joita on n. 80 % populsta vaikka tätä ei sanota missään. Paikan päällä saa sit ämimistellä niitä midget-miehiä

Ei onneksi ole ollut brittipoikaystävää. Huonoja kokemuksia saa, kun menee paikan päälle ja tarkkailee ympäristöään. Kusipäisempää sakkia saa etsiä. Oli aika kulttuurishokki, olin aiemmin arvostanut brittikulttuuria. Nykyään vaihdan kanavaa, kun tulee britti-sarjaa tai vastaavaa tv:stä. Boikotoin myös tuotteita, en osta brittivalmisteisia. Mulla varmaan oli huono tuuri, mutta koskaan mikään kulttuuri ei ole ollut niin luotaantyöntävä, vaikka montaa nähnyt.

Mä käyn Britanniassa 2-3 krt vuodessa ( olen asunut myös maassa noin puoli vuotta ) ja mun mielestä britit ovat ihan huippuporukkaa. Lisäksi pienet ja keskisuuret kaupungit (etenkin rannikolla) ovat kauniita ja idyllisiä + pidän kovasti pubikulttuurista, musiikista ja brittisarjoista. Mä voisin asua siellä taas, mutta en viitsi tässä elämäntilanteessa repiä lapsiani juuriltaan. Ehkä joskus tulevaisuudessa, haaveilen..

Vierailija
9/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin just pikkukaupungissa Wakefieldissä ja siis töissä siellä, joten näin muutakin kuin turistiroinaa. Ehkä Lontoo on niin iso, että sieltä löytyy mukavaakin väkeä.

Hyi saatana. Pari mieslajia jäi puuttumaan, kuten kulttuurihallintomies, jolle kaikki naiset on sihteereitä. Ja ne saatanan ämmät... ei niistä voi edes puhua, aortta repeää. Hyi saatana miten vastenmielinen kansakunta. Sen siitä saa kun nussivat liian likeltä sisaruksiaan ja piereskelevät toistensa naamaan vuosisatoja liian pienellä alueella. Mutta kuten sanottu, ehkä kävi vaan huono tuuri.

Vierailija
10/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin just pikkukaupungissa Wakefieldissä ja siis töissä siellä, joten näin muutakin kuin turistiroinaa. Ehkä Lontoo on niin iso, että sieltä löytyy mukavaakin väkeä.

Hyi saatana. Pari mieslajia jäi puuttumaan, kuten kulttuurihallintomies, jolle kaikki naiset on sihteereitä. Ja ne saatanan ämmät... ei niistä voi edes puhua, aortta repeää. Hyi saatana miten vastenmielinen kansakunta. Sen siitä saa kun nussivat liian likeltä sisaruksiaan ja piereskelevät toistensa naamaan vuosisatoja liian pienellä alueella. Mutta kuten sanottu, ehkä kävi vaan huono tuuri.

Vierailija
11/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä hörökorvat? :D

Ei ole! Itelläs taitaa tosin olla tippuri suussa, huora...vittu mä vihaan paskarasistejä...

Vierailija
12/13 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hörökorvia.

Hän on komea, pitkä, ruskeasilmäinen, isoluinen, urheilullinen, huumorintajuinen, fiksu ja ihana:)<3

Vierailija
13/13 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näyttää piereskelijöiltä, niillä on sellainen pierunaama.

sä joka vastasit, onko sun miehen suvussa paljon ollut sisäsiittoisuutta?

Onko se ns. lampaanpanija eli maalta/duunari ja jurottaa vai onko se niitä ylimielisiä yläluokkaisia kusipäitä? jos niin panee sua vissiin lupaa kysymättä perseeseen ja pettää ihan harrastuksena

Oletko käynyt jossain perseenreijässä vai mistä tuon pierunaaman repäisit?

Aaa...tarkoitat tuolla pierunaamalla amerikkalaisia:)