En osaa nauttia/rentoutua vaikka on nimi työsopimuksessa
Mulla on työhistoriaa pelkkää pätkätyötä, pisin jakso kun ollut yhdessä ja samassa paikassa kesti hieman alle 3v mutta sieltä läksin silloin vuosia sitten äärimmäisen huonon ilmapiirin ja erään työkaverin harjoittaman kiusanteon/paskanpuhumisen vuoksi. Teki sitä siis kaikille.
Lisäksi on pari huonoa kokemusta yksityisestä alan harjoittajasta, toisessa täysi mieleivalta päällä paikan vastaavan taholta (hakevat edelleen 3-5x/vuodessa uusia työntekijöitä kun kys tyyppi potkii kaikki hetken päästä pois) ja toinen osoittautui huijariksi jonka touhuista oli aikanaa Kuningaskuluttajaohjelmassakin.
No, olen sitten ollut viimeiset 7 kesää työttömänä ja aina tsempannut itseni uudelleen ja uudelleen siihen työnhakurumbaan ja kelpaanko enkö kelpaa-showhun. Niin tämäkin kesä, työt loppui 1.6
Mutta nyt kävi niin että hain n.15 paikkaan ja pääsin 3 haastatteluun ja 1 mulle soitettiin 1h haastattelun jälkeen että paikka olisi minun otanko vastaan.
Pyysin pari päivää mietitmisaikaa kun oli vielä pari muutakin haastatelua sovittuna ja se sopi ja ilmoitin heille pari päivää myöhemmin että otan paikan vastaan.
Mutta siis kyseessä yksityinen alan harjoittaja, toiminut tosin 10v ja kaikki vaikuttaa ok:lta, työsopimus on tehty ja toistaiseksi voimassa oleva=vakituinen herrajumala ja minä en osaa rentoutua. En oikeastana koko kesänä ole osannut, tuo sopimus tehtiin hieman ennen juhannusta ja työ alkaa 2vkon kuluttua.
Pelkään päivittäin avata sähköpostia josko siellä onkin jobinpostia työhön liittyen tms:/
Saanut kai liikaa siipeeni ja tottunut säänn toistuvaan työtötmyyteen, en vaan osaa ajatella että sain uuden, ja pysyvän, työn niin äkkiä, viimevuonna tähän aikaan ja vielä syyskuussakin olin työtön..
Apua:(