Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin 20vuotiaana kahden lapsen äiti, kysy mitä haluat! :)

Vierailija
30.07.2012 |

Nyt 26v.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin 20vuotiaana kahden lapsen äitinä mitä muut ajattelivat sinusta? Sanottiinko sinulle ikinä mitään ilkeää valinnoistasi?

Vierailija
2/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin 20vuotiaana kahden lapsen äitinä mitä muut ajattelivat sinusta? Sanottiinko sinulle ikinä mitään ilkeää valinnoistasi?

No ajattelin olevani ainakin jokseenkin ihailtava nuori äiti. :)

Olinkin tosi pirteä ja lempeä ja sain osakseni vain kehuja.

En koskaan kuullut mitään ilkeää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko vielä lasten isän kanssa?"

Toki!

Vierailija
4/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko, että nuoruudesta jäi jotain olennaista kokematta lasten takia? Onko sun ystäväpiirissä nuoria äitejä?

Vierailija
5/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla rankkaa lapsena/nuorena ja halusit lapsia täyttämään jotain tyhjiötä elämässäsi.

Vierailija
6/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä vuoden koulussa ja sitten pitäisi näillä näkymin valmistua yliopistosta.

Olen ollut töissä ennen lasten syntymää ja pieniä pätkiä kesäisin, lomat olen kuitenkin lasten takia pitänyt.

Ei todellakaan jäänyt mitään oleellista, jos jostain baarissa riekkumisesta puhutaan niin voin hyvin nytkin lähteä jos huvittaa, onhan lapsilla isä. :)

Voin lähteä matkustelemaan jos huvittaa, mutta ei huvita yhtään. En ole matkustelijatyyppiä. :)

Ystäväpiirissä on muutama nuori/nuorehko äiti.

Vierailija
7/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla rankkaa lapsena/nuorena ja halusit lapsia täyttämään jotain tyhjiötä elämässäsi.

Toivon jos vain juuri sitä haluavat, vaikea sanoa kun eri ihmisille sopii niin erilaiset elämät ja niiden järjestykset. :)

Ei ole ollut mitään erityisen rankkaa, pientä murrosiän kapinointia ja muuta perusjuttua.

Halusin paikata kaipuun äidiksi tulemiselle aivan kuten varmasti kaikki muutkin äidit, sellainen kolo vain löytyi. :)

Vierailija
8/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paljonko on lastesi päivähoitomaksu?"

Noloa mutta en muista tarkkaa summaa. :D Olisiko ollut jotain 400-500e.

Vierailija
9/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ihan pieleen muista niin 480e

Vierailija
10/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun aina vain perustellaan ettei matkustelu tai baarissa riekkuminen kiinnosta kun ollaan niin fiksuja.

Minusta jokaisen niin miehen kuin naisen pitäisi asua jonkin aikaa ihan yksin eikä aina turvautua muihin. Ei tarvi sitten roikkua anopissakaan.

Vierailija
11/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myöskin 26v kahden lapsen äiti. En ole koskaan asunut yksin ja se vähän harmittaa :/ Muutin 19v pois vanhempien luota ja vuoden verran asuin kämppiksen kanssa, sitten tapasin mieheni ja muutin hänen luokseen. Olisi voinut olla ihan mukava kokemus asua hetki ihan omillani mutta muuten en kadu elämääni :)

Vierailija
12/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä kyselen :)

Itse olin myös 20- vuotiaana kahden äiti, 23- vuotiaana sain kolmannen ja nyt 37- vuotiaana lapsia on viisi, joista nuorin on 1½ vuotias :)

Enkä koe jääneeni mistään paitsi.

Vierailija
13/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun aina vain perustellaan ettei matkustelu tai baarissa riekkuminen kiinnosta kun ollaan niin fiksuja. Minusta jokaisen niin miehen kuin naisen pitäisi asua jonkin aikaa ihan yksin eikä aina turvautua muihin. Ei tarvi sitten roikkua anopissakaan.

Hmm en kyllä mielestäni noin sanonut, minua ei vain matkustelu kiinnosta, ei siinä sen kummempaa. Ei kai se kenestäkään sen tyhmempää/viisaampaa tee. Baareissa käyminen kiinostaa joskus, mutta ei joka viikonloppu lähellekään.

En ole asunut yksin enkä koe että olisi tarvinnutkaan. Anopissa emme roiku, appivanhemmat ovat enemmänkin meidän kimpussa kun ovat niin innokkaita. :)

Vierailija
14/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä kyselen :) Itse olin myös 20- vuotiaana kahden äiti, 23- vuotiaana sain kolmannen ja nyt 37- vuotiaana lapsia on viisi, joista nuorin on 1½ vuotias :) Enkä koe jääneeni mistään paitsi.

On edelleen kaksi lasta. :)

Vierailija
15/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ammattisi?

Vierailija
16/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ammattisi?

Opiskelen siis parhaillaan, yksi vuosi jäljellä ja sitten puheterapeutti.

Vierailija
17/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista :)

Vierailija
18/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paljonko on lastesi päivähoitomaksu?" Noloa mutta en muista tarkkaa summaa. :D Olisiko ollut jotain 400-500e.

ja ollessasi 20v sinulla oli 2 lasta niin joko ne oli kaksoset tai sitten koululainenkin on kesän hoidossa?

Vierailija
19/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paljonko on lastesi päivähoitomaksu?" Noloa mutta en muista tarkkaa summaa. :D Olisiko ollut jotain 400-500e.

ja ollessasi 20v sinulla oli 2 lasta niin joko ne oli kaksoset tai sitten koululainenkin on kesän hoidossa?

Kaksosetpa hyvinkin. :)

Vierailija
20/20 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tarttua tuohon päivähoitomaksuasiaan, en tosiaankaan ole varma mitä se on tällä hetkellä. Mieheni tulee nykyään kotiin ja sovitusti se joka ekana tulee makselee laskut jotka ovat postiluukusta tippuneet. :D

Muistelin että ainakin aikaisemmin oli noin 400-500e ja tämänhetkisestä en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi