Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Millainen sunnuntai sulla oli?

Vierailija
29.07.2012 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleisvatvoja aihetta kaihtamatta, mutta tunteita ei hetkauta enää muita enempää tuo episodi (pieniä välähdyksiä jostain muistin sopukoista lukuunottamatta). Juttu muiden joukossa. Mutta joo, hyvin tuntuu menevän. Mulla ei ole yhteistä omaisuutta poikaystäväni kanssa, kun sitä mietit. Ja näin karahti tämä ketju kiville.

ap

Tarkoitit perheenne venettä, eikä sinun ja poikkiksesi? Anteeksi mutta mua vain huvittaa miten olet täällä miettinyt ja murehtinut että ollako yhdessä, muuttaako yhteen jne, ja nyt puhut jo "meidän veneestä" jne =) Eipä sit painosta enää kertomaan Mickestä kun teillä menee noin hyvin?

Vierailija
22/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Tarkoitit perheenne venettä, eikä sinun ja poikkiksesi? Anteeksi mutta mua vain huvittaa miten olet täällä miettinyt ja murehtinut että ollako yhdessä, muuttaako yhteen jne, ja nyt puhut jo "meidän veneestä" jne =) Eipä sit painosta enää kertomaan Mickestä kun teillä menee noin hyvin?

Tän kirjoittaja on kyllä tosi ilkeä ja katkera jostain. Jos on ap sun joku frendi, niin harkitse oikeasti kannattaako tällaisen tollon kanssa olla missään väleissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta kylläkin. Enkä oikeastaan etene nopeasti vaan olen palannut ajassa taaksepäin ja elämä on aika tasaista ja käänteetöntä.

ap

Tän kirjoittaja on kyllä tosi ilkeä ja katkera jostain. Jos on ap sun joku frendi, niin harkitse oikeasti kannattaako tällaisen tollon kanssa olla missään väleissä.

Miten niin? Eikö saa kysellä miten menee? Ja jos on täällä kertonut avoimesti joakisesta suhteen käänteestä, niin kai saa olla huvittunut siitä miten nopeasti yhtäkkiä edetään? Mitä ilkeää ja katkeraa siinä on?

Vierailija
24/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta kylläkin. Enkä oikeastaan etene nopeasti vaan olen palannut ajassa taaksepäin ja elämä on aika tasaista ja käänteetöntä.

ap

Miten niin? Eikö saa kysellä miten menee? Ja jos on täällä kertonut avoimesti joakisesta suhteen käänteestä, niin kai saa olla huvittunut siitä miten nopeasti yhtäkkiä edetään? Mitä ilkeää ja katkeraa siinä on?

Eli seuraavaksi kyllästyt ja etsit seuraavaa että saat vähän jännitystä elämään.

Vierailija
25/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasainen ja käänteetön voi olla hyvää elämää. Älä näe ihmisissä aina pahinta vaihtoehtoa.

ap

Monesta kylläkin. Enkä oikeastaan etene nopeasti vaan olen palannut ajassa taaksepäin ja elämä on aika tasaista ja käänteetöntä. ap

Eli seuraavaksi kyllästyt ja etsit seuraavaa että saat vähän jännitystä elämään.

Vierailija
26/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sinähän teit sen jo kertaalleen.

Jos olet vain palannut ajassa taaksepäin, ettekä ole työstäneet ongelmianne ja edenneet uudestaan, niin mikä estää sua toistamasta temppuasi?

Vierailija
27/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsimme hyvissä ajoin. Mies pakkasi aamiaistarpeet sillä aikaa kun minä laittauduin. Suuntasimme kolmestaan Kaivopuistoon aamiaiselle. Puolen päivän aikaan hyppäsimme ystäväpariskunnan veneeseen ja vietimme leppoisan iltapäivän merellä. Lapsikin viihtyi todella hyvin. Alkuillasta minun vanhempani tulivat meille päivälliselle. Ruokailun jälkeen lähdimme vielä kävelylle ja päädyimme Sipulin terassille, lasissa kylmää valkkaria! Sää on ollut aivan ihana ja seura mitä parasta.

Vierailija
28/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko huonosti: toinen koirista oksenteli useempaan otteeseen aamulla ku oli dyykannu kissanruokaa roskiksesta yöllä :<

Ja jatku kans kurjalla fiiliksellä kun ELL tuli lopettamaan jonkin aikaa oireilleen vanhusrottani. Helpotushan se sille rotalle varmasti oli, oli jo tosi väsynyt.. mutta surku silti.

Siitä sitten jatku rotan hautausoperaatiolla eli piti mennä vanhemmilleni heidänpihaansa kuopan kaivuuseen, muksaa hommaa ku on tuskastuttava helle.

sitten alko päivä kuitenki piristii mullaki, syötiin perheen kanssa hyvää ruokaa ja jälkkäriks mansikoita ja jäätelöä :)

Ilta meni hengaillen kotonani, hiukan surkufiilis iski ku totesin et missasin ystävieni uimaretken ja muun ajanvieton... nooh, toisalta oli ihan mukava ottaa rennosti tuulettimen ääressä.

että semmonen päivä.

Vierailija
29/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon anteeksiantoon ja toisiin mahdollisuuksiin ja oikeaan rakkauteen, joka ei tuomitse vaan ymmärtää. Mikä estää minua? Se, että tiedän, että näin on hyvä, en tarvitse muuta. Mikäs sua estää?

ap

mut sinähän teit sen jo kertaalleen. Jos olet vain palannut ajassa taaksepäin, ettekä ole työstäneet ongelmianne ja edenneet uudestaan, niin mikä estää sua toistamasta temppuasi?

Vierailija
30/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä siis joku tuntee ap:n?

Vierailija
31/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tuo kuollut rotta ja kipeä lapsi. Kaikki sympatia teille, huomenna on parempi päivä :)

ap

Vierailija
32/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatku kans kurjalla fiiliksellä kun ELL tuli lopettamaan jonkin aikaa oireilleen vanhusrottani. Helpotushan se sille rotalle varmasti oli, oli jo tosi väsynyt.. mutta surku silti.

Mitä ihmettä, kutsuuko joku eläinlääkärin sunnuntaina kotiinsa lopettamaan lemmikkirotan? Eikö semmosesta tule ihan kauhea lasku o.O

En kysy tätä pahaa tarkoittaen, mutta mietin kun olen joskus harkinnut että sitten joskus jos koirieni kohdalla on aika tehdä lopetuspäätös niin haluaisin, että eläinlääkäri tulisi kotikäynnille eikä koiria tarvitsisi stressata kuljettamalla klinikalle. Kysyessäni usemmaltakin klinikalta asiasta, olen törmännyt todella korkeisiin hintoihin (puhutaan 200 eurosta ylöspäin, tämä siis koiran lopetuksesta omistajan kotona arikipäivänä) joten hieman yllätti, että joku on valmis maksamaan vieläpä sunnuntaina (pyhälisä) rotan kotona lopettamisesta. En siis väheksy rottia millään tavalla tuo vain.. noh, kuulostaa hieman oudolta. Anteeksi, jos loukkaannuit tästä kommentista. Tarkoituksenani ei suinkaan ole loukata. Asia vaan ihmetyttää minua.

Vierailija
33/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olin, sunnuntaisin on kiva olla töissä, kun tietää, että siitä saa kunnon korvauksen.

Jeps, sama täällä. Sunnuntain iltavuoro näyttää ihan kivalta sitten tilipäivänä...varsinkin kun niitä vuoroja on menossa olevalle palkkajaksolle kertynyt se kaksi. :)

Ja kun lauantai vielä oli vapaa, niin siinähän ehti viikonloppuna vielä viihteilläkin ja sunnuntaina aivan hyvin sitten joutikin töihin.

Vierailija
34/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikoita ja vattuja tuli poimittua, pyykkiä pestyä, miehen kanssa rakasteltua pitkän kaavan mukaan kun nuorimmainenkin oli poissa kotoa:) Illemmalla käytiin vielä kaksistaan altaassa uimassa - minä kävin itsekseni varmaan 4-5 kertaa jo aiemmin.

Illalla istuin ulkona juomassa kahvia ja lueskelemassa auringon laskiessa.... kesän hienoin (= lämpimin ja aurinkoisin) ilta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi