Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan pilannut munasarjani kokonaan kun olen syönyt pillereitä lähes ilman taukoja 3v?

Vierailija
29.07.2012 |

siis olen pitänyt kahden laatan välissä aina max 3 päivää taukoa! Onko kukaan tehnyt samalla tavalla, mietin pitäiskö lopettaa suosiolla ainakin hetkeks kokonaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jatkaa samaan malliin, ei kannata pitää taukoja:)

Vierailija
2/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin nuorempana vedin niitä kolmisen vuotta täysin putkeen, koska vihasin menkkoja.

Myöhemmin vaihdoin kapseliin ja kun halusin raskaaksi niin ei ollut mitään ongelmia, päin vastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun söin pillereitä, ei tullut mieleenkään moinen! Pidin AINA kuuliaisena 7 päivän tauon.

Vierailija
4/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pillereitä syöt? Ainakin yhdistelmäehkäsyissä kanttii pitää se viikon tauko 3 pvän sijaan..

Siis vaikka sitten kerran vuodessa (itse teen niin endometrioosin takia). Mielummin viikko harvemmin kuin 3pvä parin kk välein.

Vierailija
5/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon että siksi tauot jääneet vähiin! Ikää kun on jo 36 mietin saanko koskaan enää lasta jos haluan. Ap

Vierailija
6/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan hyvin syödä 3kk putkeen. 3pv tauko riittää hyvin.

Vierailija
7/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei siis haittaa mahdollista tulevaa lapsen hankintaa ajatellen! Ajattelin vaan kun ikääkin on niin paljon että jos näin lähtee viimeinenkin hedelmällisyys!:) ap

Vierailija
8/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin e- pillereitä putkeen noin 10 vuotta ja kun lopetin, tulin saman tien raskaaksi, joten älä hätäile :).

Vierailija
9/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin oma hormonitoiminta on pitkään aivan sekaisin pillereiden jälkeen,siihen kannattaa varautua

Vierailija
10/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei siis haittaa mahdollista tulevaa lapsen hankintaa ajatellen! Ajattelin vaan kun ikääkin on niin paljon että jos näin lähtee viimeinenkin hedelmällisyys!:) ap

Vierailija
11/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoja pillerit lopettanut on kierto palautunut heti normaaliksi mutta tästä siis vuosia aikaa!Raskaaksi olen myös tullut heti kun olen toivonut, nuorena vaan pidin tauot kiltisti ja toista raskautta yrittäessä en ollut aikoihin e pillereitä syönyt.ap

Vierailija
12/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä pitäisi hedelmällisyyteen olla mitään vaikutusta, paitsi että kuukautiset saatetaan joutua käynnistämään lääkkeellisesti, jos oma kierto on tuosta mennyt sekaisin. Mutta mitään pysyvää haittaa ei ole.

Sen sijaan kuukautisten puuttuminen voi heikentää luustoa ja aiheuttaa osteoporoosia.

Vierailija
13/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaaks se:)

Vierailija
14/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä pitäisi hedelmällisyyteen olla mitään vaikutusta, paitsi että kuukautiset saatetaan joutua käynnistämään lääkkeellisesti, jos oma kierto on tuosta mennyt sekaisin. Mutta mitään pysyvää haittaa ei ole.

Sen sijaan kuukautisten puuttuminen voi heikentää luustoa ja aiheuttaa osteoporoosia.

Kuukautisten puuttuminen ei aiheuta osteoporoosia. Se on se estrogeeni, ei se verinen vuoto...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän