Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan surkea tyyppi

Vierailija
29.07.2012 |

Olen epäonnistunut työelämässä, irtisanottiin pari vuotta sitten, olen epäonnistunut lasten kasvatuksessa, tyttäreni on käytöshäiriöinen, en osaa laittaa ruokaa, en osaa leipoa, en osaa ommella, en osaa hoitaa sosiaalisia suhteita, en osaa tehdä remonnttia, en osaa kouluttaa koiraani, en osaa hoitaa puutarhaani, en pärjää uudessakaan ammatissani,en osaa ajaa kaupungissa tai vieraalla autolla, en osaa ajaa venettämme, en saa takkaa syttymään,en osaa pitää kotia siistinä,olen huono sängyssä, en muista mitään historiasta tai muista koskaan mitään elokuvia tai kirjoja..lista olisi loputon. mulla ei ole siis kenellekään mitään annettavaa. Pari päivää sitten lapseni juuri totesi, että äiti sä et osaa mitään! Tuntuu kuitenkin, että lähelläni on vain ihmisiä ,jotka vaativat mua osaamaan näitä asioita. Kukaan ei kunnioita tai arvosta yhtään ja epäilemättä ihan syystä. Ja olen kyllä yrittänyt! On tuskainen olo, kun ei kelpaa sen paremmin itselleen kuin muillekaan. Joskus muinoin olen kyllä ollut hyvä jossain..Miten tähän on tultu ja miten täältä pääsee pois?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miten tähän on tultu. ehkä mun laiskuutta vaan.

Vierailija
2/6 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en osaa eikä se mun arvoani laske. Ommelkoon ja leipokoon ne jotka osaa.

Jos uskoo itse ettei pärjää niin ei pärjääkään. Se on korvien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeämmän ja paremman viesti kuin ehkä 70% täällä olevista! :)

Vierailija
4/6 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako niitä on

Vierailija
5/6 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsia en ole edes saanut. Hädin tuskin olen neitsyydestä päässyt kolmekymppisenä. Ruokana meni tänään keitettyä pastaa, enkä paljon muuta osaisi tehdäkään. Kodissani en osaa hoitaa paljon mitään. Nytkin piti soittaa isä apuun kun kaapin ovi lähti saranoiltaan. Olen aika totaalisen nolo.

Vierailija
6/6 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on huono itsetunto ja sinusta vaan tuntuu ettet osaa. YRITÄ EDES!!!!!