Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihan tavalliset miehet yrittävät iskeä teinityttöjä?

Vierailija
29.07.2012 |

Omasta nuoruudets amuistan, että siinä 16v sai olla tosi tarkkana, kun aikuiset, ihan tavalliset, miehet puhui härskejä, vihjaili ja ehdotteli.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuon ikäinen 90-luvun puolivälissä ja minulle tarjosivat jopa rahaa sellaiset neljää kymppiä lähestyvät perheeniskät, yäk.

Ja olin ihan tavallinen teini, lukiossa ja neitsyt. En nyt niin viaton että olisin asiaa säikähtänyt mutta oudoksuin ja osasin kyllä sanoa ei kiitos sedille.

Vierailija
2/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys kuuluu, että miksi tavallinen aikuinen ukko sellaista yrittää teiniltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys kuuluu, että miksi tavallinen aikuinen ukko sellaista yrittää teiniltä?

Vierailija
4/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole normimeininkiä ehdotella alaikäisille. Urpo.

Vierailija
5/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein iltavuoroja yksin pienessä kioskissa ja yövuoroja pubissa jo 18-vuotiaana, ja se ehdotusten ja törkeiden puheiden määrä oli aika yllättävää. Varmaan moni ajatteli minun olevan vanhempi, kun yksin olin siinä kioskissa töissä iltaisin ja baarissakin tein vuoroja. Pääasiassa ehdotuksia tuli sellaisilta 25-35-vuotiailta miehiltä, mutta myös vanhemmilta. Tiesin että moni niistä oli naimisissa tai ainakin parisuhteessa.

Vierailija
6/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole rupsahtaneita, pitävät ulkonäöstään huolta, ovat huolettomia ja rentoja.

Varmaan aika monia normaaleja, aikuisia miehiä viehättää sellainen. Kaikki ei tajua pitää ajatuksiaan omanaan, vaan yrittää epätoivoisesti iskeä heitä.

Vierailija
7/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole rupsahtaneita, pitävät ulkonäöstään huolta, ovat huolettomia ja rentoja.

Varmaan aika monia normaaleja, aikuisia miehiä viehättää sellainen. Kaikki ei tajua pitää ajatuksiaan omanaan, vaan yrittää epätoivoisesti iskeä heitä.

Minulla on netissä profiili 18-v "sivupersoonalleni" ja saan tasaisesti viestejä 40+ miehiltä, joiden tekee mieli nuorta lihaa. Sanovat sen ihan suoraan. Voi yöks. Profiilistani ei käy ilmi mikään ulkonäköseikka. Vielä en ole kenenkään kanssa treffejä sopinut. Ehkä pitäisi pyytää muita av-mammoja mukaan :D

Vierailija
8/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapsen ajatusmaailma, joka on nopeasti ylipuhuttavissa ja johon voi käyttää valtaa ja auktoriteettiä, mutta sen lisäksi myös naisen kiinteä vartalo.

Harva mies oikeasti haluaa naisesta muuta kuin seksiä.

Ja vielä harvinaisempaa on että mies EI olisi ebofiili.

Vierailija
9/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapsen ajatusmaailma, joka on nopeasti ylipuhuttavissa ja johon voi käyttää valtaa ja auktoriteettiä, mutta sen lisäksi myös naisen kiinteä vartalo.

Harva mies oikeasti haluaa naisesta muuta kuin seksiä.

Ja vielä harvinaisempaa on että mies EI olisi ebofiili.

Ja taas alan inhota miehiä yhä enemmän...

Vierailija
10/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei mun mies vaan!

Moni minulle viestiä laittaneista kertoo että heillä menee kotona ihan hyvin, tekee vaan mieli pientä seikkailua ja sitä nuorta..

t. se nettideittailija

Vierailija
11/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ovat pääsääntöisesti helpompi JA tuore pillu on aina tuore pillu...

Vierailija
12/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ovat pääsääntöisesti helpompi JA tuore pillu on aina tuore pillu...

Vierailija
13/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuon ikäinen 90-luvun puolivälissä ja minulle tarjosivat jopa rahaa sellaiset neljää kymppiä lähestyvät perheeniskät, yäk.

Ja olin ihan tavallinen teini, lukiossa ja neitsyt. En nyt niin viaton että olisin asiaa säikähtänyt mutta oudoksuin ja osasin kyllä sanoa ei kiitos sedille.

Mitäköhän helvetin yäkkimistä tuossa muka on?

Luulis kelpaavan 16 veelle aikuinen mies.

Eikä ne mitään setiä ole. Sedistä tulee mieleen 50+.

Sinä olet v aan niin ujo pikkulikka joka ei kehtaa antaa

seksiä pelkän iän vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi