Auttavatko Sea Band -rannekkeet
Meillä edessä auto / juna / laivareissu ja itse sekä lapseni 7v. ja 10v voivat lähes aina joka vempeleessä pahoin. Pahoinvointilääkkeet eivät aina auta tai sitten pitää ottaa niin suuri annostus että tulemme uneliaiksi eikä sekään ole kivaa. Googlettamalla löysin pahoinvointirannekkeet, tekeekö niillä mitään ? Saako laivalta pahoinvointilääkettä jos meneekin ns.riskillä.
Kommentit (6)
mutta järjellä ajatellen, miten joku vehje ranteessa voisi auttaa tuollaiseen pahoinvointiin. Joka aiheutuu siitä, että sisäkorvan tasapainoelin joka sijaitsee päässä, menee sekaisin.
Humpuukia, sanoisin.
peitä napa laastarilla, kumma kyllä se toimi :D
Kaksi lasta, 2000 km autolla ja laivamatka. Ei pahoinvointia, vaikka molemmilla sitä tulee tavallisesti jo lyhyillä ajomatkoilla.
Mä voin siis suositella!
olen valmis kokeilemaan kuitenkin kun eivät ole niin kalliita ja ikävä pumpata lääkkeitä lapset täyteen kun Espanjassakin meni sitten delfiiniajelu osin ohi torkkumalla...
ei ole sen jälkeen tyttö oksentanut autossa. Akupunktuaaliseen tehoon luotan, onhan ne kiinalaisetkin sillä pelanneet vuosisatoja. Tosin psykologista voi teho olla myös, varsinkin isommilla lapsilla.
toinen sanoi että auttoi, toinen ei, en tiedä liekö korvien välissä