Tuttavaperhe utelee pojaltamme mitä meidän perheessä tapahtuu...
Tuttavaperheellämme on samanikäinen (5v) poika kun meillä ja nämä ovat oikein hyviä kavereita keskenään. Leikkivät aina puolin ja toisin toistensa luona. Mieheni jo sanoi kerran että tämä toinen perhe on ERITTÄIN utelias ja kyselee aina pojalta kaikkea tyyliin " antaako isäs sulle piiskaa" ja " tapellaanko teillä" ... nyt sitten kävi ilmi että olivat taas kyselleet (=tentanneet) pojalta kaikenlaista ja tuon ikäinenhän laulaa kyllä ihan mitä vaan vieraille.. noh, meillä oli tässä yhtenä päivänä miehen kanssa riita (ei edes loppujen lopuksi mikään paha), jonka päätteeksi minä itkeä tirautin työpäivän väsyttämänä.
Poika oli sanonut näille tuttaville, että isi teki äitille pahan mielen ja äiti itki.. siitähän he olivat innostuneet ja kyselleet vaikka sun mitä pojalta! Jälkeenpäin minusta jotenkin tuntui ensin hävettävältä, mutta sitten ajattelin että mitäpäs tuossa on, normaalia elämää! Ja oikeastaan hölmösti tässä on tehnyt tämän pikkukaverin vanhemmat jotka ovat sitten niiiiiin uteliaita ja toisista kaiken lian etsiviä pöllöjä! Ja mukamas todella hyviä ystäviä meidän kanssamme... pyh!
No, enpä tiedä mitä tällä kirjoituksella oikeen luulen saavuttavani, mutta sainpahan vähän purkaa tunteitani...
Jos jollain on ollut samankaltaisia kokemuksia tälläisistä kavereista jotka puhuvat selän takana paskaa niin kommentit ovat tervetulleita! =)
Kommentit (2)
Mulle ei tulisi mieleenkään udella lapsilta mitään perheasioita, mutta joskus kieltämättä naurattaa kun lasten kerhokaverit yms. kertovat asioita, jotka ovat luonteeltaan ja lapsen kertomana huvittaviakin ;).
ÄRSYTTÄVÄÄ!!!