Mä VIHAAN kesää!
Kommentit (10)
Itse rakastan sitä ja toivoisin että kesä olisi paljon pidempi. On ihanaa kun on valoisaa. lämmintä ja luonto kaunis. Itse inhoan talvea!
Mua ärsyttää:
Ötökät,
liika valo kun koittaa nukkua,
voimakkaammat hajut,
allergiat,
yömyöhään möykkäävät känniläiset,
virastojen yms kiinnioloajat,
kuumuus ja hiki,
harrastusten yms. kesätauot
tv Ei-ap
mutta onneksi pian tulee ihana syksy! Pieni helpotus tulee jo kun koulut alkavat, silloin tämä yhteiskunta taas pikkuhiljaa alkaa toimia!
Sen sijaan vihaan tätä tällaista helvetin esikartanosäätä missä kosteus% pyörii 70:ssä, lämpötila on hellelukemissa +27 ja ilma ei värähdäkään. On aivan helvetillisen tuskaisaa ja ahdistavaa ja tukalaa olla:(((
Sellainen +20 on mulle sopiva lämpötila ja jos on suht kuivaa niin muutama aste enemmän mutta ei sen kuumempaa.
Rakastan syksyä, sen kuulautta, raikkautta, vilpoisuutta, väri-iloa, hengittämisen helppoutta, kaikkea!!!
Sen sijaan vihaan tätä tällaista helvetin esikartanosäätä missä kosteus% pyörii 70:ssä, lämpötila on hellelukemissa +27 ja ilma ei värähdäkään. On aivan helvetillisen tuskaisaa ja ahdistavaa ja tukalaa olla:(((
Sellainen +20 on mulle sopiva lämpötila ja jos on suht kuivaa niin muutama aste enemmän mutta ei sen kuumempaa.
Rakastan syksyä, sen kuulautta, raikkautta, vilpoisuutta, väri-iloa, hengittämisen helppoutta, kaikkea!!!
En ole mikään helteen ystävä, mutta en sitäkään vihaa. Lomalla ei tarvi mennä edes ulos, jos ei halua. Nythän on ollut niin järkyttävän ihanat kesäsäät, että on tullut ulkoiltuakin paljon.
Mua ärsyttää:
Ötökät,
liika valo kun koittaa nukkua,
voimakkaammat hajut,
allergiat,
yömyöhään möykkäävät känniläiset,
virastojen yms kiinnioloajat,
kuumuus ja hiki,
harrastusten yms. kesätauottv Ei-ap
Täysin sama, lukuunottamatta allergiaa.
Mielummin palelen raittiissa talvi ilmassa, kuin läkähdyn kuumassa kesä ilmassa.
- Hiki
- Ötököt
- Hiki
- Hiki
Kevät ja talvi ovat ylivoimaisesti parhaimmat vuodenajat. En voi ymmärtää näitä riemuidiiooteja jotka kuluttavat kesänsä itseään grillaten ulkona.
-ei ap