Joku teistä tässä kuvassa? Lihava nainen kuvattu kadulla ja laitettu facebookiin! (linkki kuvaan)
Kommentit (23)
paha mieli.. Todella tyhmää tuollainen kuvien levittely facessa ja muuallakin.
http://www.olivialehti.fi/strictly-style/files/2012/07/IMG_9069leima.jpg
Vaikee sanoo, kummalle sopii paremmin...
Kiva, että on erimuotoisia ihmisiä! Ja tämäkin on monen miehen unelma.
Törkeää! En tajuu mitenkä ihmiset voi olla noin ilkeitä!! Harvassako on ne, jotka ajattelee miltä toisesta tuntuu kun saa tietää tällaisesta "pilasta"? Eikö ihmiset osaa laittaa itseään vastaavaan tilanteeseen ja toimia elämässään sen mukaan?
Kyllä pelottaa, mitä huominen tuo tullessaan kun niin monet tässä maassa tuntuvat olevan kyvyttömiä empatiaan. Tunnevammaisia näkyy olevan hirveä määrä keskuudessamme!
ja toisenlainen k-pää levittelee niistä linkkejä.
Noinko äitis sut kasvatti?
"Käskyt "Älä tee aviorikosta", "Älä tapa", "Älä varasta", "Älä himoitse", samoin kaikki muutkin, voidaan koota tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi." Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Näin rakkaus toteuttaa koko lain."
Room. 13:9-10
Ovatko tekomme lähimmäisiämme kohtaan rakkaudellisia? Onko sydämemme vilpitön?
Me kykenemme helposti sanomaan ja ajattelemaan ilkeitä asioita lähimmäisestämme, mutta osaammeko rakastaa.
Anna Jumalan rakkauden tulla sydämeesi, niin Hänen rakkautesi ei voi olla loistamatta sinusta muillekin. Siunattua yötä kaikille!
Tosi ilkeää.
Nykyään saa haukkua ketä vaan ja miten vaan, ei mitään häpyä ihmisillä. Antaisivat vaan olla.
levitellä jonkun tuntemattoman kuvaa netissä.
Joo, ei ole mun kuva,mutta vihaksi pistää toisen puolesta, saatana!
Mä luulen että tiedän ton naisen...
siinä on tunnistettavia ihmisiä, vai onko sulla lupa laittaa heidän kuviaan tännekin???
Toivon sydämestäni, että jäät kiinni!
Pthyi!
en pukeudu noin mutta muuten voisin olla vastaava kermaperse.
kuvaa salaa ihmisiä ja sitten levittelee blogiinsa kuvat. En kyllä kehtais.
Kas, kun vielä ei naamaa näytetty :(
en ole noissa mitoissa, mutten hoikkakaan. Ja tuossakin tuo henkilö oli jotenkin yrittänyt, laittanut pitkät legginsit tuonne alle, ettei vain mitään vilkkuisi..
siinä on tunnistettavia ihmisiä, vai onko sulla lupa laittaa heidän kuviaan tännekin???
Pthyi!
Näin tämän linkin toisella sivulla. En ole itse ottanut kuvaa tai laittanut nettiin.
Ja kuva on otettu julkisella paikalla, ei tarvitse lupaa julkaista sitä.
Kiinnittäkää oikeasti huomiota kadulla, moni ylipainoinen pukeutuu täysin sopimattomasti ja mauttomasti.
Tuossa ei sentään kasvot näy, ei ole tunnistettavissa, niin en pidä kovin pahana.
Pthyi!
Näin tämän linkin toisella sivulla. En ole itse ottanut kuvaa tai laittanut nettiin.
Ja kuva on otettu julkisella paikalla, ei tarvitse lupaa julkaista sitä.
Mutta eihän sua hävetä, ihan ylpeänä vaan olet.
ja kuvan lisääjän profiilistakin näki. Oli siis ottanut ohi kulkeneista naisista kuvan ja laittanut sitten faceen.