Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikunta ei vain sovi mulle! Ihan turvonnut olo marjastuksen jälkeen!

Vierailija
28.07.2012 |

Laihtuminen onnistuu mulla vain syömällä vähemmän! Taidan olla kummajainen....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sen 7 tuntia lakkasuolla on yhtä tyhjän kanssa, niin sitten se on.

Mielestäni kaikki se aika minkä yleensä olet liikkeellä on hyödyllistä. Täytyy muistaa sekin, että liikunnan yletön rasittavuus jättää myös negatiiviset merkkinsä kehoon. Eli, mieluummin nautinnollista liikuntaa säännöllisesti, kuin suorituksia tunneissa ja kilometreissä mitattuna.

Vierailija
2/8 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sen 7 tuntia lakkasuolla on yhtä tyhjän kanssa, niin sitten se on. Mielestäni kaikki se aika minkä yleensä olet liikkeellä on hyödyllistä. Täytyy muistaa sekin, että liikunnan yletön rasittavuus jättää myös negatiiviset merkkinsä kehoon. Eli, mieluummin nautinnollista liikuntaa säännöllisesti, kuin suorituksia tunneissa ja kilometreissä mitattuna.

tuo lakkasuo-haahuilu olisi helvettiä pahimmasta päästä, itse kun taas nautin suunnattomasti kunnon rääkkitreenistä ja sen jälkeisestä euforiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos turvottaa.

Vierailija
4/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin mäkisessä maastossa.

Olin eilen 5 tuntia ja lihaskivuista päätellen on jotain tosiaan tehty

Vierailija
5/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUO

Vierailija
6/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasittavuudessa. Kokeile, niin näet!!!

Vierailija
7/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin mäkisessä maastossa. Olin eilen 5 tuntia ja lihaskivuista päätellen on jotain tosiaan tehty

Samaa mieltä. Missäpä muualla tulisi kuntoa sekä hermoja hoideltua huomaamatta kuin kesäisessä/syksyisessä metsässä. Lisäksi saaliina marjat ja sienet. Mukavaa!

Vierailija
8/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan huonokuntoiselle perusmöllikälle liikuntaa. Kuten imurointikin... Itselle marjastus on kyllä liikunnallisesti yhtä tyhjkän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi