Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain huor*t sekoilevat varattujen miesten kanssa.

Vierailija
28.07.2012 |

Minusta on todella loukkaavaa ja törkeää, jos nainen tietää että mies on varattu ja silti vikittelee häntä sänkyyn. Tämä nainen on mielestäni pahinta pohjasakkaa, sillä vaikka hän ehkä onnistuukin viettelemään varatun miehen sänkyyn, niin siinä samalla hän pilaa toisten avio/avoliiton ja mm. heidän mahdolliset lapsensa joutuvat kärsimään. Teille vampit jotka olette munan perässä, niin iskekää niiitä sinkkumiehiä, kiitos.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä se mies tulee hakemaan vierasta...

Vierailija
2/13 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä jää usein kiinni ennen pitkään ja jos siis JOS tämä toinen nainen ei ole tiennyt, että mies on varattu niin se ei ole mielestäni silloin tämän sinkkunaisen vika, mutta esimerkiksi pikkukaupungeissa tiedetään ja tunnetaan aika hyvin ne söpöt varatut miehet ja auta armias jos joku vosu tieten tahtoen iskee sellaisen, niin ei kannata tulla ainakaan minua ja minun kavereitani vastaan, sillä lätty lätisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi huora iloisena vilkuttaa sinulle! Ei niitä vapaita tässä 35+ ikäluokassa niin paljon ole ja jos on niin niillä ei seiso.

Hyvää seksiä varatun miehen kanssa silloin tällöin jo lähes kymmenen vuotta! Toki välillä olen itse ollut suhteessa vuosiakin joten ei ole nähty mutta sitten kun olen vapaa niin taas tavataan.

En ole uhka vaimolle ja kuviossa ei ole lapsia kenelläkään joten en osaa kauhean pahana pitää! :)

Nautinnollista kesää toivoopi huora!

Vierailija
4/13 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtee houkuttelemalla mukaan, ei siitä naista voi syyttää. Ja niitä sinkkuja on liikenteessä ainakin minun ikäluokassani (30-40 v) enää vähemmänpuoleisesti, joten sieltä on otettava mistä helpoiten saa. Muutenkin olen samaa mieltä ekan vastaajan kanssa, eihän se perhettä satuta jos se ei tiedä asiasta.

Vierailija
5/13 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset on jo tehty ja kasvatettu, voi toiselle ja itselleen mainiosti antaa hieman vapausasteita. Ei siitä mitään erityisen pahaa seuraa kenellekään. Lapset asuvat maailmalla eivätkä saa koskaan tietää. Miehen kanssa on sovittu, ettei kerrota. Ja toinen mies on kuvioissa omalla vastuullaan.

Ja vaikka vähän sydänsuruja tulisikin niin sehän on vain elämää.

Vierailija
6/13 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te pilaatte toisten parisuhteen sillä, että otatte rusinat pullasta ja harrastatte vain seksiä toisten varattujen kumppanien kanssa?

Toivottavasti teille kostetaan samalla mitalla, kun aikanaan aloitatte parisuhteen ja ehkä sitten ymmärrätte mitä tarkoitan.

Vierailija
7/13 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hyvä parisuhde, jos mies on valmis hyppäämään sänkyyn toisen kanssa? Haloo!!

Vierailija
8/13 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö syrjähyppy vain seksin takia oo pienempi paha? Jos siis se mies kumminkin pettää. ja ilmeisesti pettää, koska täällä vouhkaat.

Vierailija
9/13 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te pilaatte toisten parisuhteen sillä, että otatte rusinat pullasta ja harrastatte vain seksiä toisten varattujen kumppanien kanssa? Toivottavasti teille kostetaan samalla mitalla, kun aikanaan aloitatte parisuhteen ja ehkä sitten ymmärrätte mitä tarkoitan.

Iloinen antelias huora vastaa vielä. Voisin mä ehkä sun miehesi kokonaankin ottaa jos se sun oloasi helpottaisi. =) Nythän vain harrastan hänen kanssaan seksiä...

Vierailija
10/13 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ensisijaisesti miehen päätös, että hyppääkö sänkyyn jonkun muun kuin oman naisensa kanssa. Jollei mies kunnioita parisuhdettaan niin ei ole kenenkään muunkaan velvollisuus sitä kunnioittaa.

Jos minua tullaan baarissa iskemään ja huomaan miehellä sormuksen, niin ei se minua liikuta. Mies on päätöksensä tehnyt ja jos minä annan pakit niin todennäköisesti etsii jonkun toisen seksiin.

Vierailija
11/13 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattu sen olla pitää

Vierailija
12/13 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vikittelee kaikin keinoin sänkyyn varattuja naisia?

Onko ne silloin huoria, vai onko nainen silloinkin huora, kun mukaan lähtee?

Vierailija
13/13 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsepä lähtevät leikkiin mukaan, jos aviossa oleva mies luuraa vieraissa

Miksi syytät ja moitit vierasta naista; mikset kysy mieheltä - mikä sai panemaan vierasta niin innokkaasti ??

Jokainen ihminen, mies ja nainen, vastaa itsestään ja omasta fyysisestä käytöksestään.

Jos mies haluaa pettää, se on hänen oma tekemänsä valinta. Jos nainen haluaa vaakamamboa varatun miehen kanssa, se on hänen vapaa valintansa, ja miehenhän ei ole mikään ihmeen pakko mokomaan suostua, jos on auvoisen onnellisesti tahollaan naimisissa.

Joskus tämä manaamasi munan perässä ravaava vamppi saattaa tavata kivan miehen ja nimenomaan kysyä, onko mies varmasti sinkku, ja mies vannoo olevansa, eikä ole sormusta sormessa, kuulehan niinkin vaan käy...mieti sitä !