Voi hitto kun haluaisin yhen miehen kaa treffeille! ov
Suomi24:sta bongattu, kirjoiteltiin parit viestit ja mies sanoi, että niistä viesteistä tuli kiva olo. Sit ilmeisesti sanoin jotain väärää ja mies lopetti kirjoittelun. On ollut välillä poissa treffeiltä ja välillä takas. Oon kyselly sitä sillon tällön aina, ja nyt se ois siellä taas.
Jotenkin kaivelee se mies ja tekis mieli taas kysyä. Mulla vaan ei oo enää profiilia (kaveri vinkkas että se on siellä) ja tiedän, että vaikuttaisin ihan stalkkerilta ja roikkujalta jos vielä pyytäisin kahville tms.
Mutta kaivelee niin pirusti!!!
Kommentit (21)
ei oo kyllä jänistäjätyyppi, ennemmin häpeämätön mieshuora ja kiinnostus lopahti muhun jostain syystä.
Sen takia se varmaan kaiveleekin, kun MINÄ en saanut sitä mitä halusin :/
ap
ei oo kyllä jänistäjätyyppi, ennemmin häpeämätön mieshuora ja kiinnostus lopahti muhun jostain syystä.
Sen takia se varmaan kaiveleekin, kun MINÄ en saanut sitä mitä halusin :/
ap
mulla melkein sama tilanne.
"Mun mieheen" en oo vaan törmännyt netissä, vaan ihan IRL. Mies ei vastaa, kun lähetän viestiä treffeistä.
Outoa. Kolmannen osapuolelta kuulemani mukaan kehunut mua kauniiksi ja meillä silmäpeliäkin ollut ja mies on sinkku.
Masentavaa...:/
kyllä IRL kovin montaa kertaa miestä pyytää treffeille. Kyllä se yks kerta riittää ja yhdet pakit.
Ehkä miestä hivelee se, että sitä on pyydetty ulos ja sen takia pitää silmäpeliä? Ja kuka nyt viittis yhteisille tutuille kolmatta osapuolta haukkua rumaksi?
panopatjoja ollaan eikä panopetejä! :D
ap
Ei niitä tuollaiset panopetet kiinnosta
Kiitos kuule kohteliaisuudesta! :DD
11 kanssa samoilla linjoilla olen...:D
t.7
Profiili tehty, aion ehottaan miehelle tapaamista. Tyhmää se kyllä on ja teen itestäni ihan pellen, mutta mitäs siitä. Kaippa tuo mun itsetunto sen kestää. Eikä me ikinä missään livenä nähä, joten aivan sama. Harmi vaan, et se tietää mun oikeen nimen, mut mitä siitäkään!
Roikutaan nyt oikeen olan takaa. Eikös se ainakin sen vastapuolen miehistä itsetuntoa nosta...
ap
Et sä siinä mitään menetä! :)
t.7
Jää harmittaan enemmän, jos et tee mitääm. Toivottavasti mies lähtee kahveille ja teillä on hauskaa! ;) Jos ei, niin sitten vaan uutta putkeen.
onlineen :(
Onneks teen tässä hommia muutenkin koneella, niin voin kytätä samalla :D Ei hitto, miten alas mä vajoon... :DD
Mä veikkaan, että se poistaa mun viestin ees lukematta. Ai nii eihän se voikaan, kun mulla on uus nimimerkki :D
ap
Ajattelin lähettää tälle "miehelleni" viestin:
"Tuu tänään paikkaan X klo X, jos kiinnostaa."
Onko huono?
t.7
Mitä jos ihan vaan kysyt, haluaisko se lähteä kahville tms. Jos ei halua, niin unohda koko juttu. Ei mitään tollasia teinijuttuja...
Ajattelin lähettää tälle "miehelleni" viestin:
"Tuu tänään paikkaan X klo X, jos kiinnostaa."Onko huono?
t.7
Jotkut miehet eivättuolla etsi kirjoittelua kummempaa. Jos ehdottaa tapaamista niin jänistävät.