Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten h-vetin kauan kestää parantua nilkan nivelsidevammasta?

Vierailija
28.07.2012 |

Kohta 3 viikkoa takana ja lääkärin mukaan vielä ainakin 2 viikkoa teippausta edessä. Kävelyä mahdollisimman vähän.

Mulle maalailtiin jopa 2 kk toipumisaikaa. Voiko olla totta, että syyskuussa vasta pääsee lenkille?

En kestä, millaisia kokemuksia muilla???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipu on sama kun loukatessa. Toivon parempaa elpymistä sinulle:)

Vierailija
2/4 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi karkea kielenkäyttö. Harmittaa vaan niin kovin.

Mulla onneksi kivun kanssa jo pärjää, nilkannyrjähtämishetkellä jalasta kuului kova paukaus ja ihan tunsi, miten luut kävivät luonnottomassa asennossa.

Tuska oli niin hirveä, että taju oli lähteä ja oksentaminen oli ihan liipasimella. Kipua saattaa mielestäni verrata synnytyksen ponnistusvaiheen kipuun, vaikka tämä kipu vain hetken kestikin.

Saiko miehesi pitkän sairasloman? Itse olen nyt kesälomalla, eikä loman siirtäminen onnistu.

Kuulin, että nivelsiteiden repeämisvammoissakin nykyään hoitokäytäntönä on arpeuttaminen leikkausten sijaan. Arpeutuminen taas vaatii riittävän pitkää paikallaanoloa... voi shit.

Tsemppiä miehellesi ja sinullekin "jalkavammaisen" kumppanina. Ei tämä ole kyllä vaivana mistään kotoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aluksi ei leikattu ja nilkka jäi pariksi vuodeksi vaivaamaan. Erityisesti talvella saattoi yhtäkkiä nilkka nuljahtaa ja pettää alta. Olin usein jalka siteissä. Viimein leikattiin ja kepeillä piti kävellä kuutisen viikkoa. Jouduin todella kävelemään, kun en muuten olisi kouluun päässyt. Nyt 12 vuotta on mennyt mainiosti.

Vierailija
4/4 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan raksaduuni edistä paranemista, jalalla pystyy kävelee mutta voit kuvitella työmaalla että ei pääse vähällä.

Särkylääkettä menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä