Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi! Voiko olla luteita??

Vierailija
27.07.2012 |

Onko kenelläkään kokemusta luteista kotonaan?

Meillä pojalla on ilmestynyt puremajälkiä,jotka voisivat kuvien perusteella olla myös luteiden puremia. Tosin moni muukin tekee samannäköisiä paukamia.

Puremajälkiä ilmestyi ensimmäisen kerran noin 1kk sitten ja jäljet pysyivät reilun vkon. Ja tässä välissä ilmestyi kolme puremaa nilkkaan. Ja nyt tällä vkolla poika on taas ihan paukamainen, ympäri kehoa noin 20 paukamaa.

Olen yrittänyt etsiä merkkejä ötököistä, esim. luteista. Mutta en ole löytänyt tyypillisiä luteiden jälkiä, kuten ulostejälkiä tai veripilkkuja lakanoissa. Olen katsonut sängyn puuosat, listoja ym. Olen myös laittanut teippiä osaan listoista(lähinnä sängyn ympärille), joihin luteet ohjeen mukaan voisivat jäädä kiinni.

Eli havaintoja luteista ei ole, mutta silti epäilyttää.

Onko jollakin ollut luteita ilman noita ulostetahroja ym?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutin kuukausi sitten, jo ensimmäisenä iltana näin pari pientä "ötökkää", olin kolme viikkoa matkoilla ja kotiin palattuani näin taas samoja ötököitä, aina vain myöhään illalla/yöllä. pohkeistani löysin useita puremajälkiä. sitten eräänä iltana melkeen nukahtamaisillani näin ötökän kävelevän vieressäni sängyssä, litistin sen ja sisältä purskahti verta. minun vertani. lutikkahan se sitten oli. tuhoilaistorjuja kävi tunnistamassa, olin laittanut teipin väliin tappamani yksilön. kiva yllätys uudessa asunnossa.

veriläiskiä, lutikan kakkaa tai pahaa hajua en ole huomennut.

yleensä ilmeisesti ainakin 3 "myrkytyskeikkaa" tarvitaan et kiva syksy tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän