Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon viettänyt tänään täydellisen lomapäivän ihan yksin!

Vierailija
27.07.2012 |

Mies heräsi lasten kanssa, antoi aamupalaa ja pakkasi tavarat + lapset autoon ja lähti vanhemmilleen. Mä sanoin heipat sängyssä lojuen. Sitten hitaasti ylös, aamiainen ja kamat kasaan: lounaseväät, juotavaa, lukemista ja viltti.

Lähdin Suomenlinnaan ja löhösin siellä rantakallioilla. Luin kirjaa, söin eväitä, katselin merelle, kuuntelin ihmisiä. Kävin välillä siiderillä ja jätskillä. Kotiin päästyäni hain lähiravintolasta herkkuleivän JA salaatin itselleni, lämmitin saunan ja nyt istun terassilla kylpytakki päällä, juon jääkylmää vissyä ja aloittelen herkkuillallistani. Jääkaapissa odottaa vielä 0,375 kuoharipullo, jonka nautin jälkkäriksi samalla kun katson tv:tä, luen, surffaan netissä tai teen mitä ikinä huvittaakaan.

Huomenaamuna hyppään junaan ja lähden anoppilaan virkistyneenä. Tällainen minilomailu on ihanaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sitä on odotettukin!

Vierailija
2/3 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta melkein parasta on kun ei tarvitse puhua kenenkään kanssa (ellei halua).

Juon kuoharia ja katson keskiviikon CSI New Yorkia koneelta. Yöpöydällä odottaa hyvä dekkari, joten kohta taidan suunnata sänkyyn lukemaan. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon kateellinen; oma loma on pidetty (5vko) koko ajan 8-vuotiaan kanssa, koko ajan jotain virikettä keksien. Viikko lomailtiin koko perheen voimin, nyt mies lomailee pojan kanssa koulujen alkuun. Olisinpa saanut edes yhden illan omaa aikaa.....