Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hoitovapaalla avoimen yo:n opintoja

Vierailija
27.07.2012 |

Mulla on amk-tutkinto ja nyt hoitovapaan lopulla aion suorittaa avoimessa yo:ssa kasvatustieteen opintoja. Onko mahdollista suorittaa 60op (eli cumun verran) opintoja vuoden aikana?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas haaveiltua jossain vaiheessa opinnoista lapsen hoitamisen ohessa, mutta ei oikein tullut mitään. Lapsen on oltava superhelppo ja nukuttava tosi paljon tai sitten pitää olla kunnon tukijoukot. Voi olla siitäkin kiinni, että aivoni olivat liian höttöä.

Vierailija
2/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelen melko rennosti yli 10 op kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoimessa itsenäisesti opiskellessa on tärkeintä, että kykenee kirjoittamaan eheitä esseitä laajoista kokonaisuuksista.

Ongelmia tulee siinä vaiheessa, jos kokee kirjoittamisen tosi raskaaksi ja vaikeaksi. Muuten sujuu varmasti hyvin. Itselleni ainakin opiskelu avoimessa on ollut positiivinen yllätys.

Vierailija
5/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä innostuin vuosia sitten omaehtoisesta opiskelusta ja tein sekä kasv. tieteen että erityispedagogiikan cumut 1,5 vuodessa työn ohella. Perheessä oli 4-vuotias lapsi. Enkokenut mitenkään ylivoimaisena, se oli mun harrastus, omaa aikaa...

Myöhemmin noista oli hyötyä - jatkoin opiskelua ja nyt oon maisteri...

Vierailija
6/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ohessa.

Vierailija
7/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ne tarjoaa vuoden kestävää appro-pakettia, ja vuoden tai kaksi kestävää cumu-pakettia. Ja ei voi alottaa aineopintoja ennen kuin perusopinnot on tehty.

Et voi edetä nopeammin kuin mitä oppilaitoksella on kursseja annettavana. Paitsi jos jossain pyörii kaikki kurssit koko ajan non-stoppina, niin sit voi onnistua.

Sun kyvystä opiskella ei ole kyse, vaan oppilaitoksen kurssitarjonnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan