Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varsinainen pohjanoteeraus, lapset sai minut itkemään

Vierailija
27.07.2012 |

Menin niden huoneeseen katsomaan legoleikkejään ja istahdin tuolin ääreen miettimään kesken jäänyttä projektia minkä hyllyn tyhjentäisin ja mihin jotta sais kummallekin oman hyllytason koulukirjoille.

Nostelin siinä legorakennelmia hyllyn päältä pyyhkiäkseni sen pölystä ja olipa siellä 1 magneettitikuista tehty F1-autokin joka sitten tippui lattialle ja pari osaa irtosi.

Siitäkös äläkkä nousi, 11v otti suht iisistä mutta totesi vaan rikkiviisaasti ja tympeästi ettei sitä sa akorjattua ja 9v pippuri sai pultit ja säesti isosisartaan ja kälätti oikein olan takaa ja komensi menemään pois ja karjui että "kato nyt" ym ym.

No, pahoitin sitten mieleni ja puuskaisin miten olette noin ilkeitä ja pahasuisia mulle alvariinsa ja aloin itkemään.

Joojooojooooo idiootti olen mutta meni vaan jotenkin kuppi nurin, tuo 9v varsinkin on ihan mahdoton, hirvittävä ärripurri ja tuittupää ja hepuloija ja niiiiiiiiiiiiiin tunneihminen kuin voi olla ja miten se säesti isompaansa, huoh:/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v on äitiinsä tullut?

Vierailija
2/5 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tunnepitoisesti suhtautuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mulle on käynyt noin ainakin miljoona kertaa...

Tunteita on aikuisillakin, on ihan tervettä, että lapset saavat tutustua tähän tosiseikkaan jo kotona;-)

Vierailija
4/5 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan joskus kimittänyt "et sinä sitä korjattuakaan saa" ja "katso nyt mitä teit"?

Vierailija
5/5 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhempia on kunnioitettava. Piste. Muuten tulee rangaistus. Suosittelen.