Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäisit jos vanhempasi lahjottaisivat kaikki rahansa tutulleen?

Vierailija
26.07.2012 |

Ja jäisit nuolemaan näppejäsi :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/15 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän omista asioistani ja omasta perheestäni huolen, vanhempani saavat tehdä ihan mitä lystäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani saavat tehdä rahoillaan, mitä haluavat. Toivon kuitenkin, että heillä jää tarpeeksi rahaa omaan elämäänsä ja että he eivät joutuisi suoranaisesti huijatuiksi.

Vierailija
4/15 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani saavat tehdä rahoillaan, mitä haluavat. Toivon kuitenkin, että heillä jää tarpeeksi rahaa omaan elämäänsä ja että he eivät joutuisi suoranaisesti huijatuiksi.

Vanhemmat nykyään käyttää rahaa niin säästeliäästi ei eivätkä ikinä osta itselleen mitään. Joten ihmettelisin kovasti mitä in tapahtunut.

Vierailija
5/15 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäisin puuttua asiaan.

Vierailija
6/15 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tykkäisin kyttyrää moisesta epäluottamuksen osoituksesta minua kohtaan.

Vierailija
7/15 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha pois, nimenomaan jotta minä en sitä voisi periä, pitäisin sitä tarkoituksellisena loukkauksena, ja miettisin, mitä pahaa olen vanhemmilleni tehnyt, että he minua niin kohtelisivat. Ei niin, että se raha olisi tärkeää, vaan se tunne siellä taustalla.

Omat vanhempani ovat minua tukeneet silloin kun se oli tarpeen, eli elättivät minua opiskeluaikanani, ja antoivat pesämunaa asunnonostoon. Siitä olen heille kiitollinen, enkä vesi kielellä odota perintöä.

Vierailija
8/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeissäni ja yllättynyt.

Vierailija
9/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitäpä voi tehdä kun vaan katsoa vierestä. SIsko saa rahaa kuukausittain, virallista ja epävirallista tietä, rakentavat siskolle talon, ostivat auton jne. Perintö menee siskolle myös (lakiosaa lukuunottamatta).

Perheessämme tämä on narsistisen isän vallankäyttöä, olen joutunut laittamaan isääni välit poikki väkivaltatilanteiden takia, ja isäni kostaa minulle näin.

En kaipaa vanhemmiltani mitään, mutta silti tällaisesta jää sellainen epäreiluuden tunne ja väärinkohdelluksi tulemisen tunne. Tosin se väärinkohdelluksituleminen kyllä tapahtui jo lapsuudessa, isän pahoinpidellessä meitä lapsia rankasti toistakymmentä vuotta.

Vierailija
10/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että miksi ovat alkaneet vihata mua.

Vierailija
11/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä seurauksella, että anoppi asuu nyt todella huonoissa olosuhteissa ja minä, miniä, olen ainoa ihminen maailmassa, joka on kiinnostunut hänen hyvinvoinistaan.

Mieheni vanhemmat olivat erittäin hyvätuloisia, mutta he lahjoittivat jatkuvasti niin paljon hyväntekeväisyyteen (ja avustivat tuttaviaan), ettei heille kertynyt säästöjä. He tekivät myös todella huonoja asunto- ja kiinteistökauppoja, hävisivät joka kerta paljon. Eläkkeelle jäämiseen he olivat kyllä jonkin verran varautuneet, mutta he eivät osanneet ajatella, millaiset tarpeet heillä vanhana olisi.

Sitten anoppi jäi leskeksi. Siinä vaiheessa, kun hän alkoi puhua muutosta meidän lähelle, heidän omaisuutensa oli jo niin pieniin huvennut, että hänellä oli varaa vain pieneen yksiöön vanhasta talosta. Siinä hän nyt asuu. Hän on vähitellen dementoitumassa ja tarvitsee paljon palveluja.

Vaikka olen lopettanut suuren määrän automaattisia tilisiirtoja hänen tililtään avustusjärjestöjen tileille, hänen tulonsa eivät tahdo enää riittää elämiseen.

Lapsiaan he eivät ole koskaan avustaneet, vaan nämä ovat saaneet selviytyä miten parhaiten ovat taitaneet. Ja nyt lapsia ei tietenkään kiinnosta panna rahaa äitinsä elämiseen.

Vierailija
12/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tykkäisi ja

Poliisi ja juristit saisi sinut ymmärtämään paikkasi.

Vierailija
13/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillani ei ole muuta kuin velkaa.

Vierailija
14/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättynyt vaikka noin olisi tapahtunut.

Vierailija
15/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tykkäisi ja

Poliisi ja juristit saisi sinut ymmärtämään paikkasi.

vittua oikein sekoilet?

Moinen toiminta ei olisi normaalia, olisi hyvin perusteltua epäillä jonkin sortin hyväksikäyttöä tms.