Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua!! Luokkakokoukseen menossa...

Vierailija
26.07.2012 |

Olen ylipainoinen enkä muutenkaan ole saanut elämässä mitään ihmeellistä aikaiseksi. Rahaa tuntuu olevan kaikilla vanhoilla luokkakavereilla, on omakotitaloa ja kesämökkiä, on venettä ja hienoja euroopan matkoja.

Minulla on ollut ihan hyvä elämä, mutta ei sitä rahaa mitenkään ylenmäärin. Työtä olen aina tehnyt hyvällä palkalla mutta en ole esimies tai toimistojohtaja.

Olen tavallinen perheenäiti joka tällä hetkelläkin hoitovapaalla. Rakastan perhettäni, ystäviäni, sukulaisiani.

En ole edes ajatellut että elämässäni olisi jotain vikaa ennekuin tajusin ettei minulla ole mitään niistä ulkoisista asioista joilta muilla on. Ja kyllä, niillä muilla ON!

Kaikki naiset ovat hyväkroppaisia, minä pullukka. Miten mennä itsevarmana ja mitä sanoa elämästäni?

Hyvät av-laiset, nyt apua!!!

Kokous on ensi marraskuussa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile ja ole iloinen ja jätä kaikki turha vaatimattomuus pois.

Vierailija
2/7 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt jumalauta, jos porukan anti luokkakokouksessa on kertoa omaisuudestaan. Hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran oikeasti olet sitä mieltä, ettei elämässäsi ole mitään vikaa. Taatusti lähes jokaisella on jotain ongelmia ja heikkoja kohtia kulisseista riippumatta.

Vierailija
4/7 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ei koskaan tiedä, mitä ulkoisien juttujen takana on. Ihan hyvin voi olla, että vaikka joku pitkään opiskellut ja uraputkeen päätynyt kadehtii lapsiasi koska ei ole omia kerennyt hankkimaan. Yleensä ruoho näyttää toisella puolella vihreämmältä, koska ei tiedetä niitä kaikkia pieniä ja isoja vaikeuksia joita lähes väistämättä kaikilla on.

Kun ulos näkyy huipputyö ja kova palkka voi todellisuus olla se, että vapaa-aikaa ei ole juuri koskaan eikä mitään ehdi tekemään.

Komea omakotitalo vaatii jatkuvasti laittamista pihalla ja sisällä, mikä kiristää parisuhdetta kun huomataan ettei oikeasti oltukaan mitään viherpeukaloita vaan kaivataan sitä, että isännöitsijä leikkaa nurmen ja kolaa lumet.

Ihana monilapsinen perhe onkin täynnä känkkäränkkää ja parisuhde miehenkin kanssa on kovilla kun lapset vaativat kokoajan huomiota.

Ja niin edelleen

Vierailija
5/7 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kenenkään elämä ole täydellistä. Mutta kun luokkakokouksessa ei ole tarkoitus varmaankaan jutella kauhean syvällisesti että kyllä ne keskustelun aiheet aika pitkälti on että mitä teet työksesi, missä asut, onko perhettä jne.

Kyllä se aika pintapuolista on, toisten ulkonäön arvisoimista jne.

ap

Vierailija
6/7 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et luo väärää mielikuvaa ja voit olla rehellisesti onnellinen elämästäsi, lapsistasi, työstäsi.

Ota mielenkiinnolla vastaan entisten luokkatoverien kuulumiset, mutta älä vertaa niitä itseesi. Heillä on oma elämänsä, sinulla on omasi.

Vierailija
7/7 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista luokkaa ei olekaan jossa vain 1 on pullukka. Nykypäivänä pullukoita on 50 %. Joten painosta ei tarvi välittää ja jos ottaa kovasti päähän, kerkeet loistavasti 10 kg pudottaa marraskuuhun mennessä.

Olet jo kertonut olevasi tyytyväinen elämääsi.

Oletko lukenut ikinä mitään kirjoitusta tältä palstalta ? Ihmiset ovat eronneet, on alkoholismia, perheväkivaltaa, rahattomuutta jne jne, eli minä tässä, sinulle aivan tuntematon ihminen kerron että sulla on asiat tosi hyvin.

Joten ihanaa, että on luokkajuhlat !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi