Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan suutelua, mutta oma mies huono siinä?

Vierailija
26.07.2012 |

Voiko sitä vielä näin pitkässä suhteessa opettaa? Olen oikeasti todella surullinen ja tunnen jääväni paitsi paljosta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on onneton suutelija? Eikö suutelu ole aika olennainen osa suhdetta?

b) voi varmasti opettaa ja kannattaa. Etkö ajatellut asiaa aiemmin? Kuulostaa siltä, että mietit tekosyytä jättää mies.

Mutta oikeesti: eikö joku mieti tällaista yhteensopivuutta suhteen alkuvaiheessa? Mä olen hylännyt yhden tosi ihanan miehen siksi, että suuteli kauhealla tavalla, enkä varmaan ole ainoa.

Vierailija
2/4 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajunnut että asia tulee vaivaamaan näin paljon... ja haluaisin että suutelulla olisi isompi osa meidän suhteessa...

Mutta en varmaan voi toiselle kertoa että on huono suutelemaan ja miten sitten opettaa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan sano sille,että se ei osaa suudella,voi kolhia miehistä itsetuntoa.Mieluummin näytä mallia,suutele miestä niin kuin haluaisit että hän suutelee.

Vierailija
4/4 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä on niin erimalliset suut ettei jotenkin vaan fyysisesti onnistu. Pusut on ok, mutta sellainen ihana toisen suuhun uppoaminen on mahdotonta.

Siispä pusuttelemme, lipaisemme kielellä huulia tms. EIhän se tietty ole ihan sama.

Lähes 20v harjoiteltu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme