Alkaako miehenne päivähoito ensi viikolla pehmeällä laskulla?
Olen palaamassa työelämään ja hieman mietityttää miten mies tulee sopeutumaan? Pitäisiköhän tehdä ekat viikot lyhyempää työpäivää?
Kommentit (14)
meilläkin nyt jo vetistellään. On reppu pakattu, on unikaveri valmiina... huoh! Mutta ihan ilman pehmeitä aloitetaan. Muuten olettehan tehneet miehelle valmiiksi pikku albumin, jossa on itsestänne kuvia, niin voi sitä ikävissään plarailla.
mukaan äläkä unohda jotain sulta tuoksuvaa. Laita vaikka t-paitasi mukaan, niin rauhoittuu paremmin päikkäreille. Toivottavasti sait paikan kodin läheltä, niin voi olla et naapurin ukkokin on samassa paikassa.
meilläkin nyt jo vetistellään. On reppu pakattu, on unikaveri valmiina... huoh! Mutta ihan ilman pehmeitä aloitetaan. Muuten olettehan tehneet miehelle valmiiksi pikku albumin, jossa on itsestänne kuvia, niin voi sitä ikävissään plarailla.
Ja tuleeko kukaan pyyhkimään.
mukaan äläkä unohda jotain sulta tuoksuvaa. Laita vaikka t-paitasi mukaan, niin rauhoittuu paremmin päikkäreille. Toivottavasti sait paikan kodin läheltä, niin voi olla et naapurin ukkokin on samassa paikassa.
Tuttu haju rauhoittaa....
Ja sit mä oon laittanut mäyräkoiran mukaan...
Hyvä vinkki noi stringit. Pitää mennä ostamaan, sillä mä käytän vain ruskeita puuvillaisia, enkä niitä kehtaa laittaa.
pehmeä lasku Candyn kaa. Hoito on niin rajua että pitää olla heti kovat kierroksessa.
J
Hyvä vinkki noi stringit. Pitää mennä ostamaan, sillä mä käytän vain ruskeita puuvillaisia, enkä niitä kehtaa laittaa.
vieraille tädeille. Ainakin hoitotädit varmasti puhuu kahvitunnilla millaset pikkarit kenelläkin raukalla matkassa.
lapsi ensi viikoksi mummolaan, jotta voin täysipainoisesti huolehtia päivähoitoon palaavasta miehestäni. Miehellä on onneksi vielä maanantai vapaa, jotta eka viikko hoidossa on lyhyempi. Kyllä mun mies pärjää, annan sille heti kotiinpalattua tissiä.
Nehän on siellä hoitopaikassa ihan pulassa, kun miehes vinkuu tissin perään.
Voi itku. Meillä ei ole onnistunut toi miehen tissistä vierottaminen. Onko kellään siihen vinkkejä?
Älkää käskekö tekemään uutta aloitusta. Olen ihan rikkipoikkipuhki. Arvatkaa vaan, miksi olen hereillä tähän aikaan. Päivähoito alkoi viime maanantaina ja mies heräilee pitkin yötä, kun on niin levoton eikä millään rauhoitu ilman tissiä takaisin uneen. Tätä ei voi jatkua enää pitkään.
Minä en raski laittaa vielä hoitoon! Aion olla vielä vuoden kotona. Miehelläni on kamala eroahdistus, en voisi jättää häntä koko päiväksi vieraan hoitoon. Hän on lisäksi älykkäämpi kuin muut ikäisensä, joten pelkään että hän tylsistyisi ja taantuisi. Kotona hän saa virikkeitä omaan tahtiinsa. Hän saa joskus raivareita, mutta kotihoidossa ne pysyvät hallinnassa kun voimme sylitellä.
Hoidan hänet mieluummin täyspäiväisesti kotona, kunnes on tarpeeksi vanha ja kypsä jäämään yksin kotiin.
Voi itku. Meillä ei ole onnistunut toi miehen tissistä vierottaminen. Onko kellään siihen vinkkejä?
Älkää käskekö tekemään uutta aloitusta. Olen ihan rikkipoikkipuhki. Arvatkaa vaan, miksi olen hereillä tähän aikaan. Päivähoito alkoi viime maanantaina ja mies heräilee pitkin yötä, kun on niin levoton eikä millään rauhoitu ilman tissiä takaisin uneen. Tätä ei voi jatkua enää pitkään.
kuten ei tuherostakaan. Heidän pitää saada tissiä aina välillä, mutta sinä voit vaikuttaa miehen käytökseen sillä, että hyvästä käytöksestä saa tissiä ja huonosta ei. Oman aikansa se ottaa, mutta pikkuhiljaa mies tajuaa tämän syy ja seuraus suhteen.
Toivottavasti ei vaan siellä ole montaa itkupilliä rivissä, muuten se tarttuu meidänkin mieheen. Kivassa rauhallisessa ympäristössä pysyy hoidettavatkin rauhallisina!