Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kohtiin meikinpohjustusvoidetta laitetaan?

Vierailija
26.07.2012 |

Koko kasvoilleko? Siis laitatteko ensin kosteusvoiteen, sitten pohjustusvoiteen, sitten meikkivoiteen, sitten mahd. valokynät, peitevoiteet ja lopuksi puuteri?

Olen käyttänyt sitä BB-voidetta ja se on ihanan helppo, mutta tuleeko ym. tavalla parempi lopputulos? Mikä olisi hyvä pohjustusvoide? Onko L'oréalin valopohjustus hyvä?

Kiitos vinkeistä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin koko kasvoille. Päädyin mainonnan uhriksi, ostin ja olen tykännyt! Eli koukussa :)

Olen itse kokeillut kolmea pohjustusvoidetta L'orealin Studio Secretsiä, Lancomen sellaisessa pumppupullossa olevaa kirkasta sekä nyt ostin Maybellinen Dream Smooth Primeria. Kaikki toimii! Ehkä eniten itse tykkään tuosta Maybellinesta, tuntuu ainakin levittyvän parhaiten. En osaa tuosta valopohjustuksesta sanoa.

Mä tosiaan laitan koko kasvoille, päivävoiteen päälle, ennen meikkejä.

Kokeilin myös tuota bb-voidetta, mutta mun iho on niin epätasainen, että tarttee meikkivoiteen, jotta virheet peittyvät. Jos sulla toimii toi pelkkä bb, niin hieno juttu! :)

Vierailija
2/4 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kiitollinen vastauksidta! en ole ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kasvoilleko? Siis laitatteko ensin kosteusvoiteen, sitten pohjustusvoiteen, sitten meikkivoiteen, sitten mahd. valokynät, peitevoiteet ja lopuksi puuteri?

Olen käyttänyt sitä BB-voidetta ja se on ihanan helppo, mutta tuleeko ym. tavalla parempi lopputulos? Mikä olisi hyvä pohjustusvoide? Onko L'oréalin valopohjustus hyvä?

Kiitos vinkeistä!

BB-voiteen alle ei kannata laittaa pohjustusainetta koska BB-voide on myös kosteusvoide ja hoitotuote eikä se pääse vaikuttamaan jos ihon ja sen välissä on silikonikerros pohjustusainetta.

Muuten riippuu ihan siitä mihin tarkoitukseen ja millaista pohjustusainetta käyttää että mihin sitä laitetaan. Esim. Jos ongelma on juonteet ja ostaa juonteita täyttävää pohjustusainetta, sitä laitetaan alueille jossa on juonteita. Jos käyttää ihon rasvoittumista hillitsevää pohjustusainetta, sitä laitetaan alueille jotka rasvoittuu. Nuo valoa heijastavat jne on minusta täysin turhia, koska meikkipohja peittää koko valovaikutuksen.

Vierailija
4/4 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii mennä ihan rohkeasti kysymään esim. sokoksen tai stockmannin meikkiosastolta vinkkejä. Siellä osaavat (tai pitäisi osata) katsoa sun iholle sopivia tuotteita.

Itse kävin ensimmäistä kertaa elämässäni New Yorkissa ja meikkivoide loppui. Päädyin sitten tavarataloon ostamaan meikkivoidetta ja siellä ei saanutkaan ottaa putelia itse hyllystä ja hiippailla kassalle, vaan täti istutti minut tuoliin, näytti juuri mun iholleni eri vaihtoehtoja ja lopulta haki valitsemani tiskin takaa. Enkä ole ikinä niin hyvää ja mun ihon virheet peittävää meikkivoidetta saanut (oli elisabeth ardenia, hivenen kallista, mutta kesti kyllä pitkään se pullo).

En Suomesta enää juuri tuota sävyä löytänyt, joten siirryin käyttämään cliniquen meikkivoidetta. Sekin maksaa, mutta kestää mulla viisi kuukautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän