Näin todella läskin naisen mässyttämässä
jäätelöä autossa. Katsoi minua hädissään kun huomasi että katson paheksuen. Ei akka näköjään kehdannut syöpötellä siinä kojun luona vaan sulloutui autoonsa XD
Kommentit (10)
ja pyytää siihen parkkiselle läskien jäätelönmässytyskoppeja. Hirveetä jos pitää ihmisten ilmoilla syödä jäätelö eikä autossakaan saa olla rauhassa.
mä näin tosi ryppysen muijan yks päivä polttamassa röökiä. Ja sit kerran vessassa näin sairaan laihan böönan oksentamassa.
Ja ihan päässäsi kuvittelet ettemme me lihavat "kehtaa syödä" yleisillä paikoilla.
Oletko meille kateellinen, kun itse puputat pelkkää salaattia joka ei maistu miltään?
Tule arvostelemaan minun syömisiäni kerrankin, tai häiritse syömistäni silmiesi pyörittelyllä, niin leivon turpaan. : )
muuten sä varmaan olisit antanut sille vinkkejä mitä sen pitäs syödä/olla syömättä
jäätelöä autossa. Katsoi minua hädissään kun huomasi että katson paheksuen. Ei akka näköjään kehdannut syöpötellä siinä kojun luona vaan sulloutui autoonsa XD
Moni on joutunut ostamaan tila-auton tai pick-upin että saa perseen mahtumaan kulkuvälineeseen...
Moni on joutunut ostamaan tila-auton tai pick-upin että saa perseen mahtumaan kulkuvälineeseen...
Eipä noissa sen isommat penkit ole ja lavalle ei läski pääse
Kriisi- ja traumaterapia ovat juuri sinunkaltaisasi varten luotu. Rohkeasti vaan, mars mars!
Ei pitäisi kuulua kellekään, mitä ostan itse tienaamillani rahoilla.
Sulle ja kaltaisillesi ei oikein muuta osaa toivoa kuin hidasta ja tuskallista loppua :)