G: Mikä oli parasta raskaana ollessasi?
Kommentit (15)
Raskaustestin plussan jälkeen aina siihen asti kun imetin, mies ei halunnut seksiä.
Ihanaa!
(Arvatkaa, imetinkö pitkään.....)
Muuten kyllä totta puhuen raskauksissa ei paljoa mukavaa valitettavasti ollutkaan. Mutta tuon tiedon/toiveen takiahan useampi ihminen tuohon hulluun projektiin ryhtyykin.
Raskaustestin plussan jälkeen aina siihen asti kun imetin, mies ei halunnut seksiä.
Ihanaa!(Arvatkaa, imetinkö pitkään.....)
Mulla häviää raskausaikoina seksihalut taivaan tuuliin. Mies silti toivoo seksiä entiseen malliin. En tohdi olla antamattakaan, kun ei se ainakaan parisuhdetta vahvista, mutta se on sellaista tylsää höyläämistä itselle. En vaan saa samalla lailla raskaana ollessa! En innostu, enkä saa.
Huomio, mitä sain kaikilta kaikkialla ja seksiunet :)
Se upea fiilis, kun tiesi että sisällä kasvaa uusi ihminen.
Iho ja hiukset olivat hyvässä kunnossa.
Seksi tuntui paljon paremmalta.
Minulla oli kerrankin tissit.
Se huomio mitä sai.
Naama täynnä finnejä,turvottaa,vituttaa jne
En mä kyllä keksi mitään mikä olis paremmin kuin silloin kun ei ole raskaana. Se on kiva että hedelmöittyy ja saa sen lapsen, mutta raskaus nyt vaan on pakollinen etappi siinä.
Tulin tähän ketjuun kattoon, että josko joku ois ees keksiny jotain mitä en vaan oo hoksannut, mutta eihän tähän ollut muutkaan mitään keksineet.
Oisko vaikka se sitten että on hiki, ei tule kylmä talvellakaan.
sai jäädä aikaisemmin töistä pois, työt ei siihen aikaan kiinnostanut enää pätkääkään.
mutta itse se raskaus, eli oman rakkaan lapsen kehitys ja kasvu on siinä ihanaa. Ainoa lohtu minulle raskaudessa on se, että saa sen kullan sieltä syliin ja ilman raskautta se ei olisi mahdollista.
Tietenkin tiedän että ihan jokainen raskaus ei pääty siihen että saa kullan syliin mutta sellaista en halua raskausaikana miettiä.
Ajattelin silloin, että näin pitäisi aina olla.
..muu menee sitten jo negatiivisen puolelle. Kai tämäkin riemu loppuu aikanaan. Saattaa jäädä ainutkertaiseksi kokemukseksi...
ja seksikäs olo kasvavasta masusta huolimatta. Rintojen kasvu, se kun tunsi itsensä oikeen "tosi naiseksi", isot orgasmit...
Vauvan liikkeet oli ihana tuntea, ne sai aina hymyn huuleen.
kun en ollut ahdistunut isosta mahasta :)
terv. edelleen syömishäiriöinen
että vauva oli aina mukana, turvassa siellä mahassa (kohdussa). Se ihana odotus ja jännitys kuka sieltä oikein syntyy. Alkuraskaudessa se sisäinen hymyily kun piti kättään vatsalla ja kukaan muu ei vielä tiennyt että odotan :)
Muuta kivaa oli ne potkut, se kaunis maha, onnen tuntu.