Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairauslomasta

Vierailija
26.07.2012 |

Psyk.lääkärini kirjoitti minulle muutaman viikon sairausloman. Vakituista työnantajaa minulla ei ole joten Kela maksaa sairauspäivärahani.

Masennuksen vuoksi kirjoitti.. itse kuitenkin koen työn olevan se elementti joka pitää minut arjessa kiinni. Pitkä sairausloma vain pahentaisi oloani.

Nyt pitääkin soittaa Kelaan ja kysyä, voinko mennä töihin? Riittääkö ilmoitus Kelaan, että lopettavat sairauspäivärahan maksamisen? Vai onko minun oikeasti oltava nyt kotona?

Kelan sivuja tutkiessa sain käsityksen, että ilmoitus heille riittää, jotteivat turhaan maksa s-päivärahaa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä päiväohjelma, käy kirjastossa lukemassa lehdet, opiskele jotain omatoimisesti. Selvitä työkkärissä mahdollisuuksia.....koulutus, kuntouttavat työpaikat..... vaihda alaa vaikka

Vierailija
2/3 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan, ilmoita siitä kelalle, ettet joudu maksumieheksi sitten myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siis sanoit lääkärille ettet halua, että työ on sulle henkireikä?

Jos päätät mennä töihin ja ilmotat kelalle, niin pidä huoli että se sairaspäivärahan maksaminen loppuu kanssa. Tiedän monta tapausta missä tukia on vaan maksettu, vaikka saaja on monta kertaa ilmottanut että ei tartte maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi