Telemarkkinointikielto???
https://www.telemarkkinointikielto.fi/
Onko palstalla ketään, joka osaisi sanoa toimiiko tämä? Maksaa kuitenkin 6€ vuodessa, enkä viitsisi turhaa maksaa.
Nyt on taas pommitettu ihan urakalla. Muutamapäivä sitten samasta numerosta soitettiin viisi kertaa. Vastasin viimeisellä kerralla ja Mattihan siellä myi mulle VAUVA-lehteä. Tänään heräsin aamulla, kun puhelin surisi ja päikkäreiltä, kun samasta numerosta yritettiin kiinni kolmatta kertaa..
Alkaa kyllästyttää.
Kommentit (33)
että kauanko puheluun menee ja mitä sieltä kysellään?
Ap
korvaan. kukaan ei oo yrittäny soittaa uudelleen
esimerkiksin sen vauva-lehden myyjälle. Tunninpäästä soitettiin uudestaan.
Ap
Automaatti kysyy, haluatko asettaa puhelinmyyntikiellon, mihin sinun pitää selkeällä äänellä vastata kyllä.
Hyvin on toiminut. Yli vuoteen ei ole tullut myyntipuheluita.
Minä ainakin puhun ystävieni kanssa puhelimessa just niin paljon kuin haluan.
Mikset ap laita ennemmin SALDORAJOITUSTA??
Huomenna soitan. Kumma kun en ole viitsinyt aikaisemmin tähänkään ryhtyä. Ärsyyntynyt vaan jo vuodenpäivät :D
Ap
Pelkää siis puhelimensa tulevan varastettuksi, ja että joku soittelee sillä sitten tolkuttomat laskut..
MIKSI kukaan aikuinen haljuaisi saldorajoituksen?? Minä ainakin puhun ystävieni kanssa puhelimessa just niin paljon kuin haluan.
Mikset ap laita ennemmin SALDORAJOITUSTA??
kumpi on tärkeämpää, viihdenumeroiden esto vai saldorajoitus?
Huoh, ole ystävällinen ja lue AP:n viesti nro 13!
saldorajaa :D Eikä peruspuheluilla muutenkaan saa niin nopeasti laskua aikaan, kuin soittelemalla maksullisiin palveluihin. Varsinkin kun minulla on puhe- ja tekstiviestipaketti liittymässä.
Ap
saldorajaa :D Eikä peruspuheluilla muutenkaan saa niin nopeasti laskua aikaan, kuin soittelemalla maksullisiin palveluihin. Varsinkin kun minulla on puhe- ja tekstiviestipaketti liittymässä.
Ap
Hei! Älä maksa suotta kuutta euroa. Kuluttaja voi rajoittaa puhelinmyyntiä soittamalla palvelunumeroon: 0600 13404 ma-pe klo 8-18 (puhelun hinta 0,39 €/min+pvm, jonotus on maksuton). Ainoastaan palveluautomaattiin ilmoitetut rajoitukset kirjautuvat palveluun. Liittymästä jossa on palvelunumeroesto, ei voi soittaa palvelunumeroon. Rajoituksen voi tehdä liittymäsopimuksen tehnyt täysi-ikäinen henkilö ja vain henkilökohtaisesti. Alaikäisen tai vajaavaltaisen puolesta rajoituksen tekee huoltaja tai edunvalvoja.
Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta ja alkaa toimia viimeistään kuukauden kuluessa ilmoituksesta. Lähes kaikki suomalaiset kuluttajille puhelinmyyntiä harjoittavat yritykset käyttävät palvelua, viimeisen kartoituksen mukaan yli 600 yritystä. Palvelu on perustettu 1990-luvulla yhteistyössä viranomaisten kanssa neuvotellen.
mitä ne tuolla 33:n laittamassa nrossa kyselee? toi toinen, automaatti juttu mihin vaan sanotaan kyllä, vaikuttaa niin helpolta..
Eikä laskussakaan näkynyt mitään.