Itiksessä Ramadan näkyi ja kuului
Tulin sieltä äsken ja kylläpä olikin paljon muslimeja juhlimassa. Yllättävän monella miehellä oli kaljatölkki kädessä ja huutelivat asiattomuuksia sekä haastoivat riitaa, jos joku katsoi vähän liian pitkään.
Kommentit (9)
ei edes kaikki arabit ole.Mut tosiaan,olen käynyt nyt joka päivä vuosaaren hesessä kahvilla kun on ollut niin ihanan hiljaista kun somalit ja arbit puuttuu.
Nyt vasta olen tajunnut mikä meteli siitä akka laumasta tulee kun ne kotkottaa siellä menemään=)
Ja Ramadanin aikana ei syödä eikä juoda kuin vasta auringonlaskun jälkeen, ellei sitten mene Mekan aikataulujen mukaisesti tms.
Eikä niitä miehiä, joista vaan osa oli muuten afrikkalaisen näköisiä, ole tuollaista kasaa kaljatölkin kanssa bussiasemalla + metrolla riehumassa joka ilta.
ap
Suu käy koko ajan, myös puhelimessa ne puhuu ja puhuu ja puhuu. Ei edes henkeä vedä välillä. Ja siellä luurin toisessa päässä on varmaan toinen samanlainen.
Suu käy koko ajan, myös puhelimessa ne puhuu ja puhuu ja puhuu. Ei edes henkeä vedä välillä. Ja siellä luurin toisessa päässä on varmaan toinen samanlainen.
ja syövät ja juovat nyt jo kun aurinko ei ole edes laskenut. ne voi olla tapamuslimeja, kuten monet suomalaisetkin on tapakristittyjä, eikä noudata uskontonsa määräyksiä.
jos MUSLIMIT juhlii ramadanina, niin se tapahtuu auringon laskun jälkeen. Päivällä / valoisaana ikaan mesovat mustat miehet eivät tod näk ole mitään muslimeita, vaan vain afrikkalaisia. Oletko tullut ajatelleeksi, että edes kaikki somalit eivät ole muslimeita? Monet somalimiehistä näyttävät juopottelevan avoimesti, raiskaavat naisia ja naiset pitävät huivia koska se lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ja tämän olen kuullut seammalta somalinaiselta, tämän huivijutun. Niin että keksipä joku parempi heitto.