joku joka EI menossa minnekään kesällä?
nyt mulla 3 viikkoa lomaa eikä ohjelmaa ole. Ihanaa tavallaan. Sit heinäkuussa mulla on vielä viikko ja sit mennään Göteborgiin että jotain kivaa on kyllä.
Kommentit (5)
viimeisellä viikolla mennään mummolaan. Eli ei todellakaan mennä minnekään.
Olen köyhä yh ja ei ole rahaa matkustella etelään.
Poukotaan vain tässä oman ja vanhempien asuinpaikkakuntien välillä. Jo monta vuotta on ollut suunnitelmissa lähteä käymään Helsingissä Korkeasaaressa, mutta saa nähdä, päästäänkö tänäkään kesänä. Mulla ei ole töitä, niin ei ole varaa. Miehellä taas on kesätyö, joten sillä on ehkä varaa, mutta ei voi tietää, onko vara kustantaa minunkin osuutta. Ja kun on työ, niin sitten ei välttämättä ole aikaa. Jee jee, ihanaa olla opiskelija!
Talvella tarvitsemme sitä matkaa enemmän, eikä ole varaa molempiin.
Meillä ei ole edes rahasta kiinni tuo matkustelu. Haluamme nauttia kiireettömästä kesästä kotona. Toki puuhastelemme kaikenlaista pientä lasten ehdoilla (huvipuisto, kotieläinpuisto, Korkeasaari, retket uimarannalle, metsäretket yms), mutta emme halua sitoa itseämme mihinkään stressaavaan aikatauluun.
Olemme matkustelleet TODELLA paljon ennen lapsia ja jonkin verran lapsien kanssa. Meidän nappulat ovat vielä niin pieniä, että ainoat ulkomaanmatkat olisi jotain seuramatkoja hiekkarannoille ja hotellin uima-altaalle, ja se ei mielestämme ole vaivan arvoista eikä vastaa meidän kuvaa matkailusta.
Nauttikaamme kaikki kiireettömästä yhdessäolosta! Ei oteta kukaan kesä-stressiä "kisailusta" naapurin kanssa kuka menee "hienommalle" lomamatkalle. Lapsemme osaavat varmasti nauttia yhteisistä hetkistä koko perheen kanssa ilman ihmeellistä viikonn reissua.
Päivän retkiä teemme lasten ehdoilla pitkin kesää, mutta 1,8v ja 3,5v lasten kanssa olemme todenneet pidemmät matkat aivan turhiksi.