Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romanikerjäläisiä laivalla

Vierailija
25.07.2012 |

Olipa kiva käydä laivalla. Känniääliöiden lisäksi saimme nauttia pitkin käytäviä nukkuvista romanikerjäläisistä. Oli ihan peitot ja tyynyt mukana ja siinä nukkuivat hissiauloissa ihmisten jaloissa ja yläkansilla penkeillä. Huomautus infoon ei poistanut näitä nukkujia.

Risteilen useita kertoja vuodessa. Jää seuraava reissu tekemättä, olen kurkkuani myöten täynnä kerjäläisiä. Odottelen enää vastausta asiakaspalvelusta. Sen on parasta olla hyvä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laivalla, niin lattiat ovat täynnä virolaisia työntekijöitä, siihen lisäksi tietty ainaiset teinit/nuoret. On se hemmetin karun näköistä, mutta melkein aina ollut jossain käytävillä sama näky.

Vierailija
2/6 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä risteily, mistä mihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva käydä laivalla. Känniääliöiden lisäksi saimme nauttia pitkin käytäviä nukkuvista romanikerjäläisistä. Oli ihan peitot ja tyynyt mukana ja siinä nukkuivat hissiauloissa ihmisten jaloissa ja yläkansilla penkeillä. Huomautus infoon ei poistanut näitä nukkujia.

Risteilen useita kertoja vuodessa. Jää seuraava reissu tekemättä, olen kurkkuani myöten täynnä kerjäläisiä. Odottelen enää vastausta asiakaspalvelusta. Sen on parasta olla hyvä.

Matkat juoppopaateilla Tukholmaan ja Tallinnaan eivät ole risteilyjä.

Vierailija
4/6 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä risteilyt ovat toistaiseksi riittäneet minulle ihan hyvin. Menen syömään, shoppailemaan ja tanssimaan enkä muuta kaipaa. En ole mikään matkustelija.

Tallinnaan en matkaile, varsinaiset bilelaivat eivät kiinnosta. Europalla on tähän mennessä ollut siedettävää, kerjäläiset pitkin käytäviä olivat uutta. Puuttui enää ne kupit.

Vierailija
5/6 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuten yli laidan.

Vierailija
6/6 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romania ulos EU:sta. Kerjääminen ja kaupustelu täyskieltoon ja valvontaa. JOTAIN täytyisi voida tehdä.

Kuka idiootti keksi tämän rajat auki -politiikan? Ensimmäisenä näyttävät tulevan rikolliset ja kerjäläiset ja ns. pakolaiset.

Alan persuksi, olen tosi väsynyt roskaväkeen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi