Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, älkää jaksako enää tota "hienossa paikassa ulkomailla" -ketjua (ov)

Vierailija
24.07.2012 |

Hyvin on kirjoitettu, paikoittain jopa uskottavasti mutta se on ihan keksittyä tarinaa. Teitä vedätetään ihan kybällä.

Se on se sama tyyppi, joka peruukki päässä jahtas miestään Turun yössä.

Sama, joka löysi miehensä auton bestiksensä pihasta miehen laivamatkan aikana.

Todennäkösesti myös sama, joka vuosia sitten kehitti av:n historian varmaan pisimmän ketjun nimimerkillä "surullinen".

Antakaa jo olla. Odotetaan ja aletaan jännittään uutta avausta! :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä noin kirjoitella ja mitä sekään ketään kaivelee että kuka mitäkin lukee. Sen sijaan voisin melkein vannoa että tiedän kyllä erään toisen ketjun, mikä voisi olla samasta näppiksestä, mutta ei siitä sen enempää. :)

Vierailija
2/11 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Utelias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tarkoitat varmaan sitä "Miksi poikaystävä ei vie koskaan kotiinsa", jossa tuli se "ikään kuin -raiskaus", jota kauhisteltiin ja pähkäiltiin porukalla.

Onhan nämä stoorit ihan viihdyttäviä, en minä sitä. Hyvä vaan, että herätetään keskustelua, se on aina hyväksi! Tässä kohdin olen ihan tosissani.

Mutta on jotenkin - jopa liikuttavaa - miten tämän palstan lukijat menevät niin syvälle mukaan noihin tarinoihin. Kertooko se parisuhteessa elävien naisten yksinäisyydestä? Tarpeesta huutaa ulos omaa pahaaoloa käräyttäen netissä kuvitteellisia petturimiehiä? Tai toisinaan elää sitä Harlekiinihurmaa?

Ap, pohdiskelija, nainen minäkin

Vierailija
4/11 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ootko? Ja on se jonkun mielestä sitten ehkä myös liikuttavaa(kin), kuinka joihinkin uppoaa jutut kuin kuuma veitsi voihin, tai en nyt tiedä siitä sitten että mitä se on..

Vierailija
5/11 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen voin myöntää, että joskus olisi ehkä kiva jotain kirjoittaakin, mutta tuo mainitsemani wannabe ehtii aina edelle... :DD ;)

Ap

Vierailija
6/11 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuon hienossa paikassa ulkomailla -ketjun aloittaja, mutta en ole aloittanut täällä mitään provoketjuja. Sotket minut siis johonkin toiseen.

En edes ymmärrä, miksi täällä pitää perustaa tällaisia erillisiä ketjuja, joissa sanotaan, ettei pidä uskoa johonkuhun kirjoittajaan. Toisekseen en ymmärrä, miten rajoittunutta voi olla elämä, jos ei tajua, että ihmisille tapahtuu kaikenlaista. Minulla on ollut elämässä paljon vastoinkäymisiä, mutta paljon merkillisiäkin tapahtumia on ollut. Olen sentään jo nelikymppinen ihminen, joka on kierrellyt maailmaakin pitkin poikin. Jos kertoisin niistä asioista täällä, niin varmaan joku silloinkin huutelisi tuota provoa.

Melkein harmittaa, että kerroin ihmissuhteestani, mutta siinä vaiheessa, kun olin menossa sinne lounaalle kyseisen miehen kanssa, kaikki oli aivan alkutekijöissään.

Tämä on siis se kyseessä oleva ketju:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1649593/tapaan_miehe…

Mutta sen voin myöntää, että joskus olisi ehkä kiva jotain kirjoittaakin, mutta tuo mainitsemani wannabe ehtii aina edelle... :DD ;)

Ap

Vierailija
7/11 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Tämän ketjun ap

PS. Mut ei se mitään. Voidaanhan me aina ottaa kisa... ;)

Vierailija
8/11 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitit vain mieleni. En tiedä, mitä siitä saat. Voit käydä tuossa aloittamassani ketjussa katsomassa sähköpostiosoitteen, johon voit kirjoittaa, niin vastaan sinulle. Voin jopa soittaa tai tavata. Mutta tietysti jos lähetät yhtä ala-arvoisia viestejä myös sähköpostitse, niin pidätän oikeuden julkaista ne täällä.

Vierailija
9/11 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhtä ala-arvoisia viestejä" No huh-huh. Mitähän ala-arvoista olen tullut sanoneeksi?? En edes sanaa "provo" ole tullut käyttäneeksi. En myöskään yhtäkään kirosanaa.

"Pidätät oikeuden julkaista ne täällä." Okei...??

Kai tajuat, että näin agressiivisella viestinnällä viet totaalisesti pohjan pois siltä alkuperäiseltä, kiltiltä hahmoltasi.

Sorry.

Vierailija
10/11 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla kiltti, mutta osaan kyllä sanoa ikävästi minäkin. Sinä jostain syystä et halua, että ihmiset lukisivat ketjua, jossa kerron kuulumisistani. Annat ymmärtää, että valehtelen ja että olen kirjoittanut tänne useita valehteluketjuja. Mielestäni se on ala-arvoista. Sinulla on nyt mahdollisuus ottaa suoraan yhteyttä ja voimme vaikka jutella puhelimessa. Jos et halua sitä, niin pyydän, että et kuitenkaan masentaisi minua noilla kommenteillasi enempää. En jää tätä asiaa sitten myöskään hautomaan. Nyt kuitenkin tuntuu, että olet jostain syystä ottanut minut hampaisiisi ja että lopulta voin vain poistua tältä palstalta.

Vierailija
11/11 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vapaa maa; se saa kirjoittaa mitä haluaa, voi vastata mitä haluaa, ja jokainen saa uskoa mitä haluaa (tai olla uskomatta......)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi