Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kännykässä flirttailevia viestejä

Vierailija
24.07.2012 |

Ei ollut tarkoitus lukea miehen viestejä, mutta etsin omaa hänelle lähettämääni viestiä, jossa oli juna-aikatauluja, kun omasta kännystä ko. viesti oli poistunut.

No, huomasin, että mies oli useamman viestin verran ja useampana päivänä tekstaillut naisen kanssa, joka on samassa harrastusporukassa. Viesteissä ei sinänsä ollut mitään pahaa, mutta flirttailevaan tyyliin ne oli kirjoitettu. Eniten mua inhottaa, että viestien aihepiiri oli jokseenkin henkilökohtaisia asioita käsittelevä, ei ollenkaan sellainen, mistä hyvänpäivän tutun kanssa jutellaan. Ja myös asioita, joita mies ei minulle ole jutellut (ei nyt kovin syvällisiä, mutta sellaisia arkisia pohdintoja).

Nyt mä en tiedä, mitä asiasta pitäisi ajatella. En tykkää yhtään, että mies tekstaa tämän naisen kanssa, aiemmin olin pitänyt jo heidän jutusteluaan liian tuttavallisena ja nyt tämä käsitys vain vahvistui. Ja en voi asiasta mieheltä kysyäkään, kun menin lukemaan kännykän viestejä ilman lupaa. Eniten kuitenkin nyt tosissaan mietin, että onko miehelläni ja tuolla naisella jotakin meneillään. :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nähnyt niiden jutustelevan keskenään?

Vierailija
2/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetko sinä tämän naisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis samassa harrastusporukassa mieheni kanssa. Ja olen nähnyt jutustelevan useamman kerran, kun olen miehen harrastuspaikalla pyörinyt. Nainen tosi kliseisesti naureskeli paljon ja puhui sellaisella kiekuvalla äänellä, jos tiedätte, mitä tarkoitan. Ja aina, kun mä satuin tulemaan viereen, oli ihan myrtsinä.

Lisäksi noista kännykästä löytyneistä viesteistä sai sen käsityksen, että ovat esim. käyneet lenkillä yhdessä, eikä siinä mitään, mutta mies ei ole mulle sanonut mitään! Varmaankin siksi, että tietää, etten tykkäisi.

Oikeasti, en ole mitenkään mustasukkaista tyyppiä, mutta nyt hieman sukat tummuu.

AP

Vierailija
4/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sano vaikka "hei eikös mirkku oo sinkku? ku yks työkaveri on kuulemma ihastunu siihe" okei tuo oli aika huono :D yritä keksiä jotain millä saat miehen reagoimaan. Tai sano vaikka et näit sen muijan kaupungilla käsikädessä jonkun tyypinkaa.. tai että kuulit juorun et sillä eukolla on kondylooma ja naurat räkäsesti :D

Vierailija
5/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten noi sinkkujutut ei onnistu. Tää on niin porvoosta, mutta tänään mies oli jälleen kerran noin 4 tuntia poissa illalla, piti vaan käydä "fiksaamassa autoa", mutta en arvannut, että noin kauan menisi. Mietin vaan, missä oikeasti oli. Ei vitt*.

AP

Vierailija
6/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli mies sitten poistanut juuri ne ko. naiselta saadut viestit puhelimestaan. Ratsasin kännykän, kun kävi suihkussa, eikä ole enää naikkosen viestejä tallessa, muut kyllä. Ja taas olivat tekstitelleet, kun oli "autoa fiksaamassa", löysin lokista jäljet, alkuperäisiä viestejä ei. En jaksaisi tällaista.

Vierailija
7/9 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää ikävä kyllä:( tiedän tuon tunteen mikä tulee kun löytää (lähes) vastaavia viestejä miehen kännykästä. Suurin osa miehistä vaan taitaa pettää jos tulee tilaisuus:(

Vierailija
8/9 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti, että nyt kävi näin. Ei se vaan voi suuttua jos teidän suhteessa on säännöt ettei muille flirttailla. Sanot, että sua ahdistaa ja se vaikuttaa sun omaan jaksamiseen. Älä nyt panttaa tietoa. Ei se olis niitä poistanu jos olis viatonta.

Vierailija
9/9 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot, ettet ajatellu lukea niitä viestejä vaan etsiä sitä omaasi ja että osui silmään ja mikä tää juttu on, ilman hermostumista tms.